סע סע: סקירה יומית 25.10.17 – ענף הרכב והביצים

סע סע
gm

סע סע

צרפתי לכם גרף שעלה לי מול העיניים שמכיל בתוכו הרבה יופי של מגמה מתפתחת. היופי בגרף הזה שיש בו נקודה אחת שהיא מאוד מאוד מיוחדת, נקודה השייכות להרבה עולמות שמעבר למפה שאתם מתבוננים בה כאן, מעניין מי מכם יוכל להסביר ולתאר איזה נקודה היא הנקודה הזאת ומה מיוחד בה?

סע סע אמר לי נהג הבוקר שחזרתי הביתה מאימון, הוא חסם את הפניה לשכונה, תוך כדי שהוא מדבר בטלפון, ממש מרחק קטן ממנו, היה שטח פנוי. שעברתי ליד החלון שלו ועצרתי לרגע התגובה שלו הייתה ״סע סע…״, כפי שאתם יודעים אני בחור מפחיד בעת אחרת הייתי יורד מהרכב מדגים לו מה זה ״סע סע״.

הבוקר בחרתי לוותר לחייך לנסוע ולהשאיר אותו מאחור כשאני מחייך, שאלתי את עצמי בדרכי כל מיני שאלות, אבל חלק מהן גרמו לי בדרכי לכתוב את הסקירה לדפדף שוב בענף הרכב בעיקר בגלל הסע סע שהתחבר עם השיח שלי על הענף בסקירה הרבעונית.

השף הבוקר שאל אותי

השף הבוקר שאל אותי ״כמה ביצים אתה יכול לאכול על בטן ריקה?״ עניתי לו ״שלוש ביצים אולי״ השף אמר לי מיד בחיוך מנצח ״לא נכון, רק אחת, השניה היא כבר לא על בטן ריקה״.
המשכתי לדרכי תוך כדי שאני מתפעל מחוכמת השף האין ספית, בהמשך הדרך פגשתי את אחד השכנים, שאלתי אותו בחיוך ממזרי ״כמה ביצים אתה יכול לאכול על בטן ריקה?״ ענה לי ״נראה לי שתים״ עניתי לו מיד בחיוך מבואס ״אם היית עונה לי שלוש הייתי מספר לך בדיחה״

אז מהלך השבוע התחיל בלך לך ובהתקדם לסע סע… אין ספק שהמומנטום עולה

יום מבורך מתוק ומזהיר

קצת על אומנות ומיומנות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross