סוף יום 5.3.15 – ״מלחמת״ היבשות נמשכת, תתכן הרחבה כמותית נוספת באירופה

מפה שוק חודשית
מפה שוק חודשית

יכולתי לפתוח כרגיל במלחמת הדולר ביורו או כפי שכתבתי בכותרת במלחמת היבשות, הדולר מתחזק, היורו נחלש, הרחבה כמותית נוספת באירופה תתכן וכל היתר תוצר.

לפעמים צריך לזוז צעד אחורה על מנת להבין את התמונה כולה. רוב האנשים בטוחים שהשוק או עולה מאוד או מתרסק מאוד. זה נכון אבל… האמת קצת יותר מורכבת.

האמת שהשוק אכן עולה מאוד או מתרסק מאוד אבל לפני זה לרוב הוא ״עומד״ מאוד ויוצר מניפולציה בזמן ובמחיר.

כשכל הידיים החלשות נופלות ו/או יוצאות מן ״המשחק״ המחיר ממשיך בדרכו מעלה או מטה.

נכון יש חולשה במפה יומית ונכון שהתחילה תנועה יורדת בשבועי ולא שאין אפשרות שהדבר יתפתח, אך התבוננות במפה הגדולה וחודש מרץ עדין לא מספר או מחדש שלנו בתפיסה הכוללת.

הבר הוא עדין בר קטן ופנימי שאף סגר אתמול באמצע הבר כפי שאתם יכולים לראות בגרף המצורף.

אל תתנו לזמן ולכותרות ולהרעש מסביב להניע אתכם לעשייה שתכליתה תפיסת הקצוות, אנו רואים על ציר הזמן שהרווח הגדול מגיע משיטת הצטרפות ל… ולא מתפיסת הקצוות.

אתמול התחלתי עשיה הקשורה בעולם הצילום, כמובן שכל אמירה מתקשרת או נמדדת אצלי מנקודת מבטו של סוחר בשוק ההון, השיח מתחיל מתמונה. ההבנה ״של..״ ממשיכה ״ברצף של…״ תמונות וסיפרה ובעטיפת הדברים לאחר מכן בקול.

ז׳אן-לוק גודאר אמר ״צילום הוא אמת. קולנוע הוא אמת 24 פעמים בשניה״.

קולנוע הוא מניפולציה, שוק ההון הוא מניפולציה. יש להבין כיצד המוח מחבר ומבין את התמונות, כפי ששוק ההון הוא מניפולציה שבה עלינו להבין כיצד המוח מחבר את הציטוטים והמידע ומניע את ההמון לקבל החלטה.

ואז קראתי את האמירה של אנדרה שנעצה בי חיוך לא יורד (משום ההקשר הקודם) מתוך הידיעה שאנשים בעולם המסחר סוחרים את התשוקות שלהם (ולא שום דבר אחר)  וכך הוא אמר ״הקולנוע מחליף את המבט שלנו בעולם התואם את תשוקותינו.״

אתמול הבנתי שוב שזה בסדר לא להצליח, זה לא בסדר להפסיק ולנסות, אתמול בחרתי במנוחה לעיתים אני זקוק לה במעלה הדרך של המסע המופלא.

יום מזהיר ושבת שלום

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross