סוף יום 29.10.2014 – השאלה המרכזית היא “איך?” ולא “מה?”

זהר ליבוביץ - "איך?" היא השאלה המרכזית
זהר ליבוביץ – “איך?” היא השאלה המרכזית

מתקרבים לחלקים האחרונים של השבוע של החודש, וצריך להתחיל ללמוד ולסכם את יחידות הזמן הגדולות, אך לא אקדים לעשות, אוכל לומר רק שוב כי המצב העובדתי כרגע הוא המפה היומית באין מצב, המפה השבועית באין מצב עם תנועה.

כאשר אנו מנתחים את התנהגות השוק, אנו לא רק מסתכלים על המצב הסטטי כתמונה, אנו גם מסתכלים על האופן בו זה מתפתח, השאלה המנחה אותנו אינה “מה קרה בשווקים?” אלה השאלה המנחה אותו היא “איך?” הצורה בה הדברים מתרחשים חשובה לנו ביותר.

הקושי כרגע בניתוח הוא בין ההבנה הסטטית העובדתית לבין ההבנה הדינמית בצורה בה הדברים מתפתחים, אבל כאמור אסכם זאת בסיכום החודשי.

רצף הימים העולים מחבר אליו אט אט את כל מי שפועל בשוק בהצטברות רגשית, אתם תחליטו זאת עם עת לפעול בכלל ובפרט בעמדות קנייה.

פרופיל השוק אף הוא מראה כי אנו במקום שלא הוגן לקניות עם חוסר איזון כלפי מטה עם יעד מחיר הוגן באזור 1935.

פתגמים וחכמות חיים יש בכל העמים, כאשר אני קורא אותם, אני מוצא כי בכל עם ועם יש סוחרים טובים, פתגם בשפה התאית אומר “הוודאות היחידה: אין בנמצא דבר ודאי.” כשאמר לי את זה חברי התאו (מלשון שור) הסתכלתי עליו בפליאה (אכלנו יחד באותה הזדמנות) “מה אתה אומר?” (הדגשתי והארכתי את מילה אתה) מיד הוסיף ואמר “רוצה לומר לך משהו נוסף” מי שראיתי שכנראה שייך הוא לעולם המסחר ותבונה רבה בתוכו, מזגתי עוד מן המשקה הסודי ואמרתי לו “דבר!”, הוא הוסיף ואמר “קל למצוא שותפים לסעודה; קשה למצוא חברים לחיים.” / קלע לי בול בפוני מפה שתקתי

אבל אנחנו נתברכנו – יום מזהיר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross