סוף יום 28.08.2014 – הפרסום מראה ירידה התצורה עליה, צריך לבחור בסוף

spx29082014
אם בשלושת הימים שלפני אתמול היום סיים השוק בחיוב וראיתי חולשה. אתמול השוק סיים וחולשה וראיתי חוזקה והנקודה יכולה בקלות להפוך להיות נקודת היפוך על נקודת G, כל HH HL וסגירה קרוב לגבוה היום תהווה היפוך חזרה מעלה מה עוד שהשבועי טרם הגיע לממוצע ההרחבה שלו, עם זאת עליך להחליט האם אתן מצטרפות בזמן סטייה במפה השבועית ובקניות יתר בשאר המפות הגדולות או מחליטת שכלל המרכיבים יתמכו. כמובן שכל העמדות שנכנסו אליהן נשמור אותם נטפחם ונמקסם כל עוד.
כמובן שכל חולשת וסגירה קרוב לנמוך היומי ימשיך להראות ולתמוך בקצה התנועה העולה הנוכחית. אין ספק שזוהי פינה לא פשוטה והשוק מודיע לכל מי שחושב שייחלק כסף בקלות, שיש לו את הקצב והצורה שלו לנוע מעלה/מטה, הפתרון למקרים אלו הוא תמיד “עקרון העכבר” שאנו פועלים לפיו (עקרון הפעם השנייה).
אני יושב מביט בשוק מנסה לכתוב לכם דבר חוכמה דבר עזר, לפעמים נדמה כאילו החוכמה תהיה דווקא בשתיקה, כשאני חושב על המילים ועל השימוש בהם אני נזכר במילים של מאיר אריאל שרק לונארד כהן שר כמוהו או להיפך, מאיר היה בו עומק ועוצמה לעיתים כמו בדבר תורה והנה דבר תורתו “דע לך, שכל הקלקולים באים משימוש קלוקל במילים. המחשבה צריכה מילים בשביל לצאת לעולם, למרות שהשפה והמילים נתפסות כאוויר לנשימה. כל המפעל העצום של האדם יוצא ממילים וחוזר למילים, הכל תלוי במי שעושה ואיזה שימוש במילים”.
עשו שימוש נכון בלשון, שימוש נכון עשוי לענג 🙂  – מלא אנרגיה וצפייה להמשיך.
בשורות טובות ושבת שלום – זהר ליבוביץ.


The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross