סוף יום 28.07.15 – השוק ״התכנס״ לישיבה להחליט לאן פניו, לעת עתה הדיונים נמשכים

התכנסות של הממוצעים
התכנסות של הממוצעים

מתחילת השנה היינו הראשונים בשוק שדברנו על כניסה לתנועה צידית, לאורך השנה והסקירות הסברנו מה היו הסימנים לכך, אתמול בתחברות המחיר והממוצעים קבלנו את החותם הסופי לכך שאנו מצויים ב-side way.

במקום הנוכחי אין מקום לספקות מדוע נכון היה במקומות מסויימים לפעול על-ידי מכירת התנגדות וקנית תמיכה ומקומות מסויימים לא לפעול ולחכות לעיקרון שלנו של הפעם השניה.

התחברות כזאת של ממוצעים לרוב מסמנת צומת שממנה השוק ממשיך לאחד הכיוונים והמון סוחרים נכנסים למעקב החל מנקודת זמן זו של התכנסות.

זכרו שלתפיסת עולמנו ב-zohartrade לנקודת היציאה חשיבות גדולה יותר מנקודת הכניסה, בהסבר מעמיק אני יכול להסביר למה חוכמת היציאה מכילה בתוכה את חוכמת הכניסה אבל להפך לא בהכרח.

אני יודע שלעיתים הסקירות מרגישות כמו חפירות ולעיתים הם משעממות, כשאומרים את זה אני תמיד מצוטט מתוך הסרט הטוב הרע והמכוער מדברי הבלונדיני (דהיינו אני) אתה רואה, ״יש שני סוגי אנשים בעולם, ידידי. אילו עם אקדח טעון ואילו שחופרים. אתה חופר.״

אנו כמעט בסופו של חודש 7 של תנועה צידית לאחר שנה קודמת של צמיחה, לרוב אנשים שלא יודעים כיצד לפעול בזמן המנוחה מבזבזים את כל רווחי הצמיחה, התכנסות וחשבון נפש מדי פעם הם זמן טוב להבין את צמתי החיים שאנו מצויים בהם ולקבל החלטות בהתאם.

convergence1

זה לא חשוב מה קרה עד עכשיו, תמיד חשוב מה יקרה מעכשיו, נעקוב ונצטרף בהתאם.

אני חייב להוסיף ולומר אם כי בסיום כמה אני גאה בבוגרים שפועלים ומפעילים את חדר האימון והמסחר ואת איכות הפוזיציות הנלקחות ובכלל את אופן ההתנהלות, אט אט משפחת zohartrade הולכת וגדלה ובגאווה רבה.

נמשיך כל עוד…

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross