סוף יום 27.7.15 – קצת על הרהורים תפיסתי את הרגע הנכונה או המוטעית שלי

כך נראה דשדוש בהגדרה zohartrade
כך נראה דשדוש בהגדרה zohartrade

התבוננות בדשדוש בנסיון למצוא את הפתרון האם יש כאן איסוף או פיזור יכול להיות מטעה ואף קשה וכואב לאלה שרוצים לסחור את חיצוניות הדשדוש ולפני הפריצה.

האפשרות הפשוטה והבסיסית היא לא לנחש את מה שקורה אלה פשוט לחכות לפריצה וסגירה מחוץ לתווך הדשדוש.

אנחנו כרגע בשבוע שהחל תנועה יורדת והנטיה של כולם היא מכר ובצדק זה הווה הנוכחי, מצד שני התבוננות בפעמים הקודמות שהמחיר נע לכיוון התמיכה ניתן לראות כי המחיר הסתובב מעל הקו ולא הגיע אליו, המרווח מעל הקו מראה על עוצמה מעלה, זאת בתוך מערכת שטרם שברה את המגמה העולה.

כל שאני רוצה לומר בהמשך לסקירה השבועית בשבוע שעבר הוא שאנו מצויים במקום נזיל מאוד, הבר השבועי הנוכחי בקלות יכול להפוך להיות kr שאם לאחריו יתקבל thrust = זאת תהיה תמונה שורית מאוד. כך שיש להיזהר עם הנחרצות הכיוונית בכל מקום שהדבר עדין נזיל ולא החלטי בהגדרה.

רצף של ימים יורדים יכול להתחיל תנועה עולה שתהפוך ל-kr ואז מה?!

רק שבירת התמיכה תמוסס את המצב השורי שלאחריו אחפש למכור את השוק, כל מצב קודם הוא בבחינת להצטרף עם ספק.

ודאי שהדשודש הצר הוא קשה לעבודה בפנימיות, אך ירידה במימד הזמן וסחירות של הדשדש במפה היומית התברר כמשתלם במיוחד למי שעשה זאת, לכן כל דיון כזה תמיד צריך להיות מקושר למימד זמן כלשהו.

בתוך דשדוש נדרשת בעיקר תכונת האיפוק שלנו כסוחרים, כך שנוכל לקיים את הכלל שלנו מצטרפים ל… ולא מנחשים את, לא קל נראה מסביב כאילו כולם עושים ואנו ממתינים או מפסידים משהו – לא בהכרח ההמתנה למשהו טוב למרוב מסתברת כמשתלמת במיוחד.

שימו לב למפה השבועית בנפט המחיר מגיע לאיזור תמיכה, בינתן סימנים מתאימים ניתן לחפש איסוף מחדש. הזהב גם תיקן אך מכיוון שפרץ את הדשדוש הקודם זהו רק סימן ראשון בראשונים ואין לו כל משמעות שורית בשלב זה.

יש להרבה אנשים מחלוקת על תפיסת הרגע שלי, על תפיסת הווה שלי, על הבנת מוגבלות החיים, בכל פעם שחולף רגע במיוחד בזמני חופשות שהם זמנים לגעגועים ולהרהורים. אני נזכר בערגה ברגעים נפלאים שחלפו בחיי ומנסה לחשוב כיצד אצליח ליוצר עוד ועוד מהם, אני נזכר בדבריו של ד״ר סוס “לפעמים אתה לעולם לא תדע את הערך של הרגע עד שיהפוך לזיכרון.” ומבין כמה הוא צודק שהרי ברגע נותן לא ניתן לתפוס את הרגע, רק הזכרון בדיעבד מחייה אותו שוב ושוב.

כשאתם פועלים לעיתים מתוך התבוננות לאחור מתוך הזכרון הלא נעים, אתם מגבילים את הווה והעתיד שלכם בחזרה לנעים, לא ניתן למחוק את העבר וגרוע מזה לא בהכרח העבר הוא העבר, הוא רק תפיסתכם את העבר, גראנדר אמר ״החיים הם אומנות הציור ללא המחק״, כל נשאר בכל רגע נתון הוא לצייר הווה טוב ונעים ונכון כדי למחזר ולחדש רגעים נפלאים.

בכך ליצור ולו עוד רגע אחד מקסים ומדהים, אחד ועוד אחד, כי בסוף כפי שפתחתי חיינו הם רק אוסף הרגעים הנפלאים שיש לנו – נתאמץ ונמשיך ליצור אותם, זאת נעשה כל עוד ההווה עדין…

כל מי שההתנהלות האחרונה לא צלחה לו, יעשה לרגע reset יתעלם משקרה בעבר התבונן בשוק וינסה להצטרף למה שקורה עכשיו, זכרו המהות של ניהול סיכונים היא אחת ויחידה, אנו מגדירים אותה ב-zohartrade בצורה הפשוטה הבאה, תתמיד תדאגו שתהיה לכם ההזדמנות הנוספת שאחרת אתם לא מנהלים סיכונים, אתם בטוח כי כפי שכתב דרור בפוסט האחרון שלו, הסיכון הגדול ביותר הוא לא לנסות שוב…

יום ג׳ פעמים כי טוב, כל עוד מוצלח ושמח… זהר

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross