סוף יום 27.4.15 – יום נפלא

שוק אין קונים את התנגדות
שוק אין קונים את התנגדות

אחת מחברות הילדות שלי יצאנו יחד כמה שנים הייתה פאריס הילטון והיא אמרה באחת מימי ההולדת שלה “הדרך שבה אני רואה זאת,תחיו כל יום כאילו זה יום ההולדת שלכם” אתמול אימצתי את דבריה ליום אחד.

בתחילת השנה בסקירה השנתית כשראיתי שמתווה דשדוש רחב, הזכרתי כי לדעתי השוק יצא מהדשדוש דרך איזה שהיא פריצת דמה לאחד הכיוונים, אתמול היה אחד שכזה, נכון אנחנו רק ביום הראשון של השבוע אך דחף מטה במפה היומית בהחלט יכול להיות תחילתה של עמדה.

כללי המסחר שהגדרנו בדשדוש היו ברורים ופשוטים אם כי לא אינטואיטיביים לכל, לא כולם מסוגלים למכורבאמצע תנועה עולה ולא כולם מסוגלים לקנות באמצע תנועה יורדת וכותרות אדומות ברחבי הרשת.

עדין אני תמיד חושד בשוק שהוא לא יחלק מתנות בקלות רבה מדי והוא עלול לעשות עוד איזה מהלך או עיכוב בטרם ינוע בכיוון שלו ועם זאת ולמרות זאת אני תמיד סוחר את מה שאני רואה ולא את מה שאני חושב, על כן אמכור כעת כל דחף מטה ולא כפי שנתחנו בסקירה השבועית נעבוד על-פי עקרון הפעם השניה.

סימו לב שמגזרים שהיה בהם פערי פריצה/בריחה נסגרו והפכו לפערי מיצוי המחזקים את החולשה הכוללת במיקום הנוכחי. זכרו בכדי שהשוק ימשיך ויעלה צריך עוד ועוד קונים חדשים. צריך שהתקיים עקרון ההמשכיות והתחזקות שאל קיים כרגע.

עבודת הכנה טובה של הכנת מניות לשורט שהחלה מאתמול במסחר התוך יומי ותמשך היות יכולה להיות מתגמלת ומשתלמת מאוד בהמשך – לכו לעשות זאת

אנחנו ממשיכים ומקפידים על ההלך מחשבה והתנהלות של סוחרים מסירים את כל מה שמסיח או מפריע לנו להבין את התמונה ומקפידים לסחור את מה שרואים ולא את מה שחושבים, אנחנו ממשיכים לשמור על חדוות הדרך כדלק הצמיחה ומעבר הקשיים ועשים זאת כל עוד…

לפעמים ניתוח יתר רק מסבך את הדברים, לפעמים צריך ללמוד לפשט את הדברים.

יום מסחר מבורך ומוצלח לכל משפ’ Zohartrade

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross