סוף יום 27.08.15 – באסה עד שחשבתי שיוזלו את מחיר הדלק הנפט עלה

הרחבה
הרחבה

כבר ספרתי במהלך הלימוד את החשיבה הדו כיוונית שלפעמים היא שגויה, אני מזכיר בהקשר את המורה שלי לפיזיקה שצעק עלי וביקש שאביא את ההורים שלי כל כי דיברתי תוך כדי השיעור.

אמרתי לו שאני רוצה לומר לו משהו, אמרתי לו “כל אדם חכם הוא קירח, אבל לא כל קירח הוא אדם חכם.”  אני מזכיר את זה כי אני רואה שהרבה אנשים שלא למדו אצלנו או העזבנו אותם במרוצת הדרך משתמשים במושגים או שפתנו מבלי שהבינו את הדבר עד הסוף או מבלי שכלל היו במחוזותינו, על כן אני רוצה לחדד ולומר לא כל בר שמסיים באמצע הוא cim, אבל כל cim סוגר באמצע, על משקל לא כל קירח הוא חכם… 🙂

בסקירה הסברתי על כי תצורת התבוססות תספר לנו או תרמוז לנו על הפוטנציאל העתידי בדבר אחת משלוש אפשרויות, המשך מגמה יורדת שלב 4, הרחבה של שלב 3, או תסריט תחילת שנה השוק בועט לאחד הכיוונים בכדי להמשיך הלאה דהיינו חזרה לשלב 2.

אנו מצויים בסופו של חודש, אם הסגירה החודשית תהיה באזור המחיר הנוכחי, אז קבלנו בר שמייצר אפשרות סבירה לתנועה צדית העומדת לבוא עלינו, השענות מבפנים על אחד מהגדות, יגדיל את פוטנציאל המשך בכיוון ההשענות, אבל כאמור נדבר על הדברים ככל שהשוק יתהווה.

למי שמבין קצת יותר לעומק את הדברים אומר כך אם מה שקבלנו הוא מכירת קצה, אז הקפיצה הנוכחית היא רק תגובה אוטומטית ואנחנו צפויים לחזור לבחון את הנמוך לפני בניית הבסיס על מנת לחזור ולבדוק את הערוץ העליון.

נשאר יומיים של מסחר לסיום החודש שבסופם אוכל לסכם בדיוק רב יותר את המתהווה ובהתאם להתכונן ולהכין רשימה חדשה לחודש הבאה.

לגבי מי ששואל מה הקשר בין הכתוב לבין הכותרת, זהו שאין 🙂

אתמול נפגשנו כרגיל אני ובוגרי, אתמול בפאב נחמד (וכשר)  “ארץ עיר” ברמת החייל קיימנו את המפגש החברתי שעליו אנחנו מקפידים ב-zohartrade מי שמעוניין להגיע לפעם הבאה יידע אותי ונצרף אותו בשמחה, המפגשים הם סתם שמירה על חדוות הדרך, הרחבת מעגל המכירים בין הבוגרים יצירת שיתופי פעולה והעזרה הדדית במסע להיות סוחרים – כחלק מאיתנו אתם ודאי מוזמנים לבוא ולהיות חלק.

נשאר לתכנן את הסרטים, ספרים, מאכלים לקראת הסופשבוע הבא עלינו לטובה – שבת שלום מבורך ומתוק.

 

 

 

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross