סוף יום 26.10.15 – מלונות יוקרה

קרבה לאזור ההתנגדות
קרבה לאזור ההתנגדות

הבר השבועי הסתיים בעוצמה רבה הימים האחרונים של השבוע הבריחו לגמרי את המוכרים ואפילו קבלנו פער בריחה, התייחסות לפער כפער בריחה היא בגלל הדשדוש הרחב והוא חלק מתנועה השואפת להגיע לצד השני של המפה.

הקרבה של התנועה הנוכחית לאזור התנגדות והרצף של היוצרים לנו יחס סיכוי סיכון שלילי עוצר אותנו מלקחת פוזיציות לונג בשלב זה (על עקרון המקסום מיותר לחזור).

עונות הדוחות נתנה רוח גבית עד עתה לשוק, פרסום היום של ענקיות תרופות כמו פייזר ונובורטיס ומרק ישפיע לוודאי בצורה ישירה על מגזר הבריאות ובתוכה הענף המתאים מעליה אפל תפרסם גם אשר תוספת את המשקל הגדול ביותר בתוך הסקטור שלה – יש לשים בטבלת הציטוטים את שלושת המניות היום ומחר כמדד רוחב לשוק. (גם baba תפרסם היום ותהיה לה השפעה על מניית yhoo)

תמיד נכין את הרשימה הבאה לאירוע הבא, יתכן כי האירוע יבשיל ויגיע יתכן כי לא, אבל זו העבודה תמיד להיות מוכן עם הדבר הבא ולמקסם את הנוכחי, כך שמי שהתחיל להכין רשימות לכיוון הנגדי במקרה ש… ודאי פועל נכון בעניין.

עוד שמתי דגש כי הרחבת פיבו  נופלת ומצטלבת על הגובה של חודש אוגוסט – כך שיש עוד נתון המצטרף לאזור ההתנגדות העליון כפוטנציאל חסימה ושינו כיוון של המחיר.

בכל מקרה אהיה מופתע אם המחיר יחתוך כמו חמאה וימשיך ישירות לגבוה של כל הזמנים ולבטח אם יעשה זאת נתקל בתגובה נגדית חזקה לתוך התווך של הגבוה נמוך הרבעוני הקודם.

לפעמים אני בא לפעול במקום מסוים אך אינני מוצא בו את האיכויות שאני מחפש ולא תמיד אני מוצא את הדרך המדויקת לומר זאת או הרבה פעמים אפילו מפספס נקודת כניסה בגלל יכולת יתרה אולי לסנן את הדברים לכדי מכלול שלם ולא לוותר והדבר מזכיר לי את הדבר הבא

באחת הגיחות שלי לחו”ל נכנסתי למלון יוקרתי עם אחד משותפי למסע ואני שואל על מחירי החדרים ללילה, פקיד הקבלה עונה לי כי המחירים מתחילים ב… והולכים ועולים ככל שעולים בקומות השונות, אני מקשיב בנימוס לפקיד הקבלה חברי שהיה עמי הזמין חדר ביהירות ושחצנות כאילו כלום ואילו אני הסתובבתי לצאת כי לא רציתי לשלם מחירים כ”כ גבוהים, אך מה אומר לחברי על כך שאינני יכול או רוצה לשלם מחיר כה גבוה?! הנ”ל רדף אחרי כשהוא תופס את זרועי ושואל מדוע לא לקחת גם חדר פה, חשבתי במהירות מה לענות בכדי להחזיר לו על התנהגותו השחצנית ומיד עלה מוחי התשובה הבאה “הייתי נשאר בשמחה, אך גובה המלון נמוך מדי לצרכי”

ממשיכים להצטרף במקומות הנכונים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross