סוף יום 25.2.15 – השוק בהמתנה לתוצאות הכלכליות של יום חמישי

חוזקה או חולשה
חוזקה או חולשה

סימני החולשה בשוק ממשיכים לתת עוד ועוד סימנים, המפה היחידה שלעת עתה שורית עדין היא המפה החודשית, כל סגירה מתחת לגבוה של דצמבר יהיה הסימן הראשון לכניסה מוכרים במפה הגדולה וככל שיתחזקו הסימנים נוכל להגדיל בהתאם.

אחת הסיבות שרוב השבוע השוק לא נע באופן כללי, היה המתנה לתוצאה החודשית של מדד המחרים לצרכן בשוק האמריקאי וכן ההזמנות מוצרים ברי קיימא, היום יותר חשוב לראות איך השוק מעבד את התוצאות ולא האם התוצאה מעל ומתחת לצפי (בגלל נושא הריבית שעלול לעלות או להידחות עוד).

בן הבוקר שלך לי הקלטה של ג’רי שעבד עם עמוס (רבי ומורי בתחום) הכותרת של ההרצאה היא Wyckoff Shortening of the Thrust וזה מסכם לגמרי את מה שאני חושב שעשוי לקרות.

אם כי כרגיל דעתי אינה נחשבת ואנו תמיד נצטרף למה שקורה בפועל ולא לדעתו של משהו, כמי שפועל עלפי משנתו של וויקוף אצטרף בדחף.

חייבים לזכור ולהבין את המלאכות הבסיסיות בחיים הראשונה שבהם היא כפי שאתם יודעים שאני אומר היא עבודת האדמה ולו כמשל, אמר רבי אברהם אבן עזרא “חוכמה גדולה היא עבודת האדמה”.

לא בכל עונה נכון לשתול לא בכל עת נכונה לגדום, תמיד נתכונן לעונה הבא וניקח בחשבון בצורת, כך נודה בכל עת על השפע שמושפע עלינו תמיד.

תוצאות קיצוניות בפרה מרקט יכולות להניע את השוק בתנודתיות  גבוה יותר מאשר בימים האחרונים סוחרי היום ודי ינסו לנצל זאת ואנו עמם.

יום מזהיר ומוצלח – זהר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross