סוף יום 24.5.15 – כמה יפה לראות את התפתחות הדברים ואיך לעיתים אנו לא מבדילים בין מציאות לדמיון, נסתכל למציאות בעיניים ונפעל בהתאם

weekly kr
weekly kr

העליתי מפה שבועית וחודשית בנסיון לנקות רעשים, אז נתחיל כרגיל מלמעלה למטה, התבוננות בחודשי ולא קרה כלום, השוק בתנועה צידית חזר לאמצע וממשיך את הדשדוש מתחילת השנה, צורת הסיום הנוכחית של הרבעון מחזקת אותנו שאנו בתרדמת.

התבוננות בפרטים בתוך הגרף השבועי, מראה לנו שני חולשות עיקריות (s.o.w), חולשה אחת היא אי היכולת של המגמה להתפתח ולהגיע לגבולה עליון, אגב חולשה הולכת וגדלה. החולשה השניה מגמה המאופיינת בפריצות דמה שלרוב אחריהן אנו מקבלים תנועה חזקה בכיוון הנגדי.

החולשות הן מצד השלילה, אך התבוננות בבר השבועי כפי שמסתמן שהוא עומד להסתיים כ-kr הוא סימן מצד החיוב של כניסת מוכרים (בהקשר הכיווני מטה) שבשבירת נמוך שלו נוכל לחפש הזדמניות מכר.

לפעמים אנחנו לא יודעים כיצד לפעול, אנחנו מספרים לעצמנו סיפורים, שאולים עונים מכניסים לעצמנו פחדים ממציאות מדומה, תלמדו לשפוט לכף זכות איך אמר ארסנט המינגויי “הדרך הטובה ביותר לגלות אם אתה יכול לבטוח במישהו היא לבטוח בו.”

לפעמים נראה כאילו השוק רק מחכה לסיבה בשביל המסיבה, חוותי זאת אתמול בהתבוננות בלילה אחרי המסחר (זמו איכות למעבר על מיילים והשוק בנחת ושקט של לילה, תמיד יש איזה מייל מפתיע).

אז תוכניות עבודה מונחים לפנינו המתנו בסבלנות זה זמן, לרוב זה נכון לנהוג כך, כעת מחכים להבשלה ומימוש או התמוססות והמתנה להתהוות מחדש.

יום מזהיר – זהר


 

ביום ראשון הקרוב  28.6.15 אנחנו מתחילים הכשרה חדשה, קבוצה מדהימה מסתמנת עם תכנים משודרגים וחדשים שלא נתתי בעבר 3 מקומות אחרונים שלרוב מתמלאים עוד טרם השיעור הראשון – התרגשות מתחדשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross