סוף יום 24.11.15 – Trade what you c

דחף מעלה היום יכניס אותנו למגמה עולה
דחף מעלה היום יכניס אותנו למגמה עולה

אתמול סחרנו uקיימנו אימון בחוזים. ניתן שוב ושוב לראות כיצד ההבנה והשליטה במעגל החיצוני של השוק מאפשרת בחירת ותזמון מדוייק של מעגלים פנימיים, כך ראינו את מאיר ב, מנצל את המידע שהעולה בזמן אמת בחדר לביצוע עסקה מוצלחת במניות, זאת הסיבה מדוע בעיקר בסקירות היומית שלי אני מתייחס ברוב הימים בעיקר מה קורה בשוק, כי מכאן נגזרות שאר ההחלטות שלנו.

בכל מקרה נדרשת גמישות שכלית בעולם המסחר ולסחור את מה שאנחנו רואים ולא את מה שאנחנו חושבים Trade what u c, אני פותח את הפסקה כי רבים מאיתנו נמצאים במוד מחשבתי של שורט ואכן היה מצבים לאחרונה בשוק שבנקודת זמן נכונה היה נכון לפתוח שורטים, אולם וזהו הדגש לסקירה של היום דחף מעלה היום יכניס את השוק למגמה עולה במפה היומית ולמגמה עולה במפה השבועית והמשך תנועה עולה במפות הגדולות, זהו ודאי לא נקודת זמן שבא נכון לפתוח שורטים אלה חידוש הלונגים בהתקבל thrust, התחנה מתפתחת מתפתחת ככל שתפתח עושה זאת על אזור התנגדות, אזור שקראתי לו עננות סמיכה וזאת הספקולציה הצטרפות פה, אבל אנחנו תמיד נכונים לשלם את מחיר הטעות, רק היכולת לשלם את מחיר הטעות היא זאת המאפשרת לסוחר להרוויח.

בכל מקרה יש לקחת בחשבון את השבוע המקוצר את אזור העננות, ובכל מקרה קו קבלת החלטות שלנו כרגע הוא חפש לונגים או כלום, ככל שהוא ישתנה נעדכן בהתאם את התפתחויות, המגזר המוביל אתמול לכך הוא מגזר החומרים xlb אבל נעקבות אחרי המסנן ואיכות התחנה במהלך היום ולקראת סיומו www.stocksail.co (בימים אלו אנו שוקים על הוספת עוד ועוד כלים למענכם בתוך הכלי הנפלא הזה).

נמשיך לקום כל בוקר ונחפש  כיצד לגרום להרחיב את המשפחה והחיוך של זהרטרייד או כפי שאמר חברי לספסל הלימודים “הדרך הטובה ביותר לפתוח יום הוא לחשוב, בעת היקיצה, אם אין ביכולתנו לשמח ביום הזה לפחות את לבו של אדם אחד. לו היה דבר זה עשוי להיחשב חלופה להרגל התפילה הדתי, היו הבריות מפיקות יתרון מן השינוי.” ניטשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross