סוף יום 23.10.2014 – איך אתם פותרים תשבצים?

רוב הזמן מול כל הזמן
רוב הזמן מול כל הזמן

החדשות הכלכליות ועונת הדוחות הם עת בפני עצמה בהתנהלות היומיומית של השוק, אך היום ארצה להדגיש את העניין של “רוב הזמן לעומת כל הזמן”, שימו לב שהיום של אתמול (22/10) נסתיים ב-KR עם סגירה קרוב לנמוך, מה שרוב הזמן מביא לידי כך שנקבל נמוך חדש וניתן למצוא בלי סוף דוגמאות לכך על הגרפים השונים.

אחד הדרכים שלי להמחיש למשהו את הסטטוס הנוכחי אותו הוא רואה בעיני רוחו , היא דרך השאלה ההיפותטית של “אם היית מצמיד לך אקדח לראש מה היית עושה קונה או מוכר?” התשובה מחדדת את הראיה הנוכחית שלנו או של העונה, כך שאילו היית נשאל את אותה שאלה בסוף יום ה-KR סביר להניח שהיית עונה די במהירות “מוכר”

והנה החשיבות של ההבנה “רוב הזמן” אתמול המחיר פתח בפער מעלה מול הסגירה ולא ירד מתחתיו בשום שלב של היום – הבנת הבידול בין “כל הזמן לרוב הזמן” הולידה את מקצוע ניהול הסיכונים כפי שאנו מתנהלים ביום יום שלנו.

חוץ מזה אנו ביום השביעי של התנועה העולה ודאי לא יום לפתיחת עמדות קנייה חדשות, קרובים לקו התנגדות במפה היומית, כך שנראה שהיום יהיה בעיקר לסוחרי היום.

תהיו אופטימיים להחריד עד שיהפוך לטבע שני שלכם, היה לי חבר “מרחף בחלל” שהפך להיות כזה שאמר לי פעם משהו מדהים לאחר שביתו נשרף “הבית שלי נשרף, אבל עכשיו אני יכול לראות את השמיים” לאנס ארמסטרונג.

היה לנו חבר איטלקי ששמע את לאנס אומר זאת ואז באחת מארוחות הערב שמעתי אותו אומר פתאום “אם הבית שלי כבר בוער, לפחות אתחמם ליד האש”

או איך אבי אומר לי “זהר אני יודע שאתה בחור אופטימי” שאלתי כיצד “אמר לי אתה פותר תשבצים בעט, אני מציע לך לפתור בעפרון”

תמיד סחרו כאילו אתם פותרים תשבצים בעפרון, שמרו על המחק

חודש טוב, שבת שלום מברוכת ומתוקה

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross