סוף יום 23.06.2014

ZoharTrade EOD
ZoharTrade EOD

התחלנו את השבוע כשאנו עומדים בסמיכות לגבוה של כל הזמנים. האחד הדברים החשובים בשוק הוא לא להתווכח עם השוק או לרצות לראות משהו בכוח. ודאי ניתן לבדוק או לנסות להבין את פני השוק מזוויות שונות האמורות לחזק האחת את השנייה או להציג סטייה – אך תמיד נפעל בסוף לפי מה שקורה.

לרוב סגירה בגבוה יוצרת לפחות גבוה חדש, יש לזה משמעות ביחידות הזמן השונות ככל שהם קרבות לסיום, מזכיר לכם את הסטייה במדדי הדאו, אתמול התחבורה קיבל דחף מטה, מדד האנרגיה סיים בכוכב ערב (פוטנציאל היפוך בתנועה), מדד הפיננסים בעמדת זינוק מעלה, מדד התעשיה ממשיך בחולשה בבר היפוך וכניסה לתבנית משולש (מאבק), מגזר הבריאות אף הוא עשה סימני פרסה מטה והקמעונות ממשיך בתוך תבנית מאבק.

לא מספיק לדעת מה המצב בשוק על-מנת לפתוח עמדות קניה או מכר חדשות, יש חשיבות למיקום ולתצורה אשר מכריעים את איכות הנקודה ומהבחינה הזאת אנו מוצאים באזור המוגדר כאזור של קניות יתר. זהו מקום שבו נמקסם אך לא נפתח עמדות חדשות.

אין הרבה לחדש מבחינה טכנית בגרף הברים של הימים האחרונים הם בטווח קטן יחסית ומושפעים ביום יום מחדשות מקרו כלכליות, מכרזי כספים ואירועים פולטים זאת בגישוש השוק אחר הכיוון לרבעון הבא (אנו לקראת סיום של חודש ורבעון אשר נתייחס אליהם בשבוע הבא).

הודעות כלכליות חשובות ישנם גם היום בשעה 17:00 שעון ישראל, אשר עשויות לגרום לבר החודשי להגיע לממוצע תנודתיות שלו על ידי המשך תנועה צפונה או להסתיים בהיחלשות (למרות העלייה, אך כאמור הסביר בסוף החודש).

כשאין הרבה מה להוסיף, כדי לשתוק, לעיתים לשתיקה יש משמעות לפחות כמו המילים, אני בהתבוננות.

מתכוננים למסיבת סיום הלימודים השנה אז אני חייב לזכור בע”פ קטע שעלי לומר מספר פעמים עד שהפנים שהטיל עלי חברי לכתה וויליאם שייקספיר. הוא מביים אותנו וכך עלי לומר עד שהזכור בעל-פה “אדם טיפש חושב שהוא חכם, בזמן שאדם חכם מודה לכך שהוא שוטה”.

יום מזהיר לכם – זהר ליבוביץ

ההרשמה לקורס מסחר בחוזים עתידיים מחזור חדש נפתחה

The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross