סוף יום 22.10.2014 – הגיע לאמצע האזור ו…?

אפשרות להיפוך וחידוש המגמה
אפשרות להיפוך וחידוש המגמה

לא אפתח בחדשות מקנדה או חדשות כלכליות אחרות, וגם לא המשיך להודעות ולחברות הצפויות לפרסם בכל יום, זאת יעשה כל אחד ואחד במסגרת פעילות החיפוש והמסחר שלו.

כפי שאמרתי סמני הדשדוש (או המשך תנועה יורדת רבעונית) הרחב הולכים ומצטברים וכל אחד מבעלי הדעות של BOD  או SOB (קנה שפלים או מכור שיאים) מחייך לפרק זמן קצר, אך בסה”כ קשה לבנות על מהלך מצטבר ארוך אם כי ההתעקשות של שני הצדדים על התוצאה הסופית ודאי תביא לכך שאחד מהם יהיה צודק בדיוק כמו השעון העומד, שצודק פעם ביום, הבעיה מה יקרה לכל אחד מן הצדדים עד לכיוון הסופי.

פעילות לא נכונה של כניסה ויצאה לרוב גורמת נזק מצטבר בזמן שלוקח עד שהשוק תופס  את כיוונו הסופי, כללי הבסיסים המינימליים שיש לשמור בתקופה זו הם מסחר של היפוכים בשוק בלבד, עם עדיפות של לעשות זאת באזורי תמיכה או התנגדות ביחידות הזמן הגדולות מיום.

אתמול  קבלנו KR מטה, דבר שעשוי לחדש את התנועה והמגמה היורדת במפה היומית, דבר הנחשב לתחנה (לאור עומק התיקון האחרון תהיה מחלוקת על איכותה) עוד ניתן לראות כי המחיר אתמול טרם המסחר יצא החוצה אל אזור “החור” וממנו נכנס פנימה לאזור A, אך נדחה ממנו החוצה בסופו של דבר, חזרה לאזור B  ואכן נראה חידוש של התנועה והמגמה היומית (קווי התמיכה מופעים על מפת פרופיל השוק וניתן להתנהל בהתאם).

פרופיל שוק מפוצל
פרופיל שוק מפוצל

בכל מקרה האזורים המפורטים A ו-B הם אזורי מפתח להתנהלות ודאי תוך יומית למי שידע לנתר את התנהגות המחיר ולפעול בהתאם, מציע לכם לסמן אותם על מפת השוק ולפעול בהתאם.

נשאלתי מדוע אני מתייחס לשוק כאל אישה (בגלל 2-3 סיבות) אסביר זאת דרך דבריו של יעקב קלצקין “איזה אישה מתאימה לגבר? זאת שהיא בעלת שתי תכונות שאינן שכיחות ביותר: לגרות בו את היצר ולעורר בו את הרוח”, השוק כמו האישה אכן מצליח לעורר בין את שניהם ומכאן הצפייה שלי בכל יום ויום לפגוש אותו ולהתאחד עמו.

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross