סקירה יומית (21.03.16 eod) – השוק כאמור מתנהג בהתאם לחג בהסתר

פורים בפתח
לעיתים השוק צובע את עצמו כמו הטבע בצבעי הסוואה

פור היה חרס קטן שהיו מטילים כמו קוביה לקבלת החלטות חשובות כגון שלום, מלחמה ובחירת תפקידים למיניהם, את החג חוגגים בעיקר שני מועדים (יש כאלה שאף גולשים ליום השלישי) יד אדר שזהו יום לאחר הגזרה והקרבות מיג אדר ויש כאלה שאמור ממשיכים יום נוסף ששון פורים כי הקרבות גלשו גם ליום יד׳ אדרף המון הטיל פור ביום יג אדר בהתייחס לגורל היהודים ומשם פרץ המאבק שהתסיים כפי שכולם מכירים.

לחג זה חשיבות ומשמעות אף רבה מיום הכיפורים ויש סמליות וחשיבות רבה הקשורה לגילוי והסתר כאשר אנו מנסים כל הזמן להביא דברים מהסתר לגילוי, חשיבות קריאת המגילה היא מאוד גבוה שמביאה אפילו לביטול לימוד תורה שכידוע לי היא כנגד הכל, אבל אני לא יודע לכתוב לכם על עומק ושורש העניין, לבטח משהו מהבוגרים יביא הסבר מעמיק ונלמד דבר או שניים חדשים.

פורים הוא גם חג של נתינה, אנו נמשיך לאמץ את הגישה כל השניה, אפילו יש עניין של מיני דברים ועוד עניינים רבים ויפים, אני אחבר זאת לרגע לשוק בשני מובנים האחד לעיתים השוק ירגיל אותנו להתנהלות מצטברת בכדי שנחייך רוב הימים אך מספיק יום אחד לא טוב בכדי לקחת את הכל אם לא יותר, המפתח לא ליפול לכך היא מודעות למניפולציה להסתר, מודעות לעניין הסתר. הדבר השני לעיתים צבע השוק ירוק או אדום לא משקף את טיבו של השוק כי הסוד הוא לא בצבע הדברים כי אם בדרך בה הדברים מתפתחים (זוכרים חוכמת הנר בפתיל).

השאלה שעומדת בפנינו האם הצבע הירוק הרציף של השוק בשבועות האחרונים הוא אמיתי או רק צבעי הסוואה לקראת פורים – דעתי על פעילות במיקום הנוכחי ידועה ואני בטוח שמאחורי כל ההסתר נמצא הזדמניות לעמדות מדהימות בהכשרה הקרובה (27.03.16) הזדמניות מדהימות כמו שניצלנו ברבעון הראשון, בדבר לא כמות העסקאות.

אני בדיוק קורא ספר על ציורף מקרים של סופר חדש וגם בדיוק נזכר בדברי אינשטיין בעניין וזהו יסכם את מאמר היום “צירוף מקרים הוא הדרך של אלוהים להישאר אנונימי.” חג פורים שמח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross