סוף יום 20.10.15 – דחף מטה בשבועי, יתכן כי אנו בצומת מעניינת ביותר

ייתכן כי המפה השבועית מעלה לנו בשקט בשקט הזדמנות לשורטים שכולם עסוקים בלונגים
ייתכן כי המפה השבועית מעלה לנו בשקט בשקט הזדמנות לשורטים שכולם עסוקים בלונגים

לא אתייחס לאתמול כיום בודד, אלא אני רוצה להזכיר  לכם דברים, שינון היא דרך נפלאה ללמוד דברים. אז ראשית בחודש אוגוסט הצבענו על פוטנציאל התנועה הפנימית ואנחנו כבר חודשים במצב זה, זכרו את הסמנים המקדמים לכך.

שנית למרות שכולם כעת מדברים על פוטנציאל הלונג עד למעלה ההתבוננות התלת ממדית שלנו מעלה לעיתים תמונות ותובנות שהרוב אינו רואה אותם וזאת רציתי לחדד לכם על הגרף.

בגרף השבועי המצורף מסתן כוכב ערב על תנועה עולה הבוחן את תחתית התווך הקודם תופעה שהיא אופיינית לפריצות של תווכים, דחף מטה עשוי להחזיר את התמונה הדובית לשולחן.

נכון שכרגע אין הרבה מניות בשלות לשורטים אלה מספר בודד, אולם תוך כדי דחף עשויות לצוץ כמה שכאלה, אז יש לקחת זאת בחשבון פחות כעת התסריטים הבאים עלינו, בסקירות החודשית לפני חודשים בחדר הזכרנו מניות כמו ibm ו-tsla ועוד ברשימת השורטים בממדי הזמן הגדולים תראו כמה זה שירת את יחידות הזמן הקטנות.

כך שגם הפעם מי שיעבור ויעשה שעורי בית כפי שצריך (זאת העבודה האמתית למעשה!!!) ייהנה בזמן המסחר. רבות מן הפעמים יישאר לו רק לחייך ולקטוף, יש להקפיד על עקרון “העכבר השני” והסמן הימני ככל שזה ניתן ברשימה הנבנית.

אחד הבוגרים שאל אותי, “איך אוכל לדעת שהבנתי את השוק והתחברתי לרוח כוונתו של הכסף החכם”, עניתי לו מתוך דברי סיניוס “רק אם תוכל לנחש מה כתוב בדף החסר בספר שלפניך, אות הוא שהבינות את הספר”, אנחנו כעת לא מנחשים את העתיד ואף פעם לא ננסה לעשות זאת אבל אנחנו תמיד מניחים לפנינו את הדף הריק הבאה וכלל שעולים בו סימנים התואמים את התמונה שראינו בכוח המדמה שלנו, אנו מבינים כי התחברנו לרוח השוק ופועלים בהתאם.

מטרתו של השוק היא כזאת שתביא למצב כי לרוב לא נדע לקרוא את הדף הבא או להטעות אותנו בהבנתו.

בכל מקרה בזאת לא נגמרה תחלופת המיילים בנינו, הוא ענה לי “תודה אני תמיד שמח לקרוא אותך” מיד עניתי לו חזרה בעזרתו האדיבה של פתגם יפני ידוע “אם אתה מאמין לכל מה שאתה קורא, עדיף שלא תקרא”

בעת שכולם חושבים שהעת אינה טובה, זהו הזמן לעשות שעורי בית, אני לצערי קצת הייתי עסוק יתר על המידה ולא הצלחתי להכין, אבל זוכה במכפלת הכח של הבוגרים שמעלים וחולקים בקבוצה עמדות פוטנציאליות מדי יום, אחפש גם אני להכין רשימה בהקדם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross