סוף יום 20.08.15 – מדרגות נעות אף פעם לא מתקלקלות, הם פשוט הופכות להיות מדרגות

צילום מסך 2015‏.08‏.21 ב‏.12.29.51ככל שאנשים מתעסקים בניתוח טכני או שיפוטי מתחזקת בהם התחושה  כי החדשות מתלבשות על ״הגרף״ ולא להיפך.

רוב המדינות במיתון, המטבעות מחפשות פיחות, מתח גאו פוליטי בקוריאה, דולר חזק מכביד על השוק, חדשות לא טובות הבוקר מיוון ו… ו… והעיתוי של הכל לא מקרי או שכן?!.

אבל אנו כאמור לא עוסקים בניתוח כלכלי או פודמנטלי, מניתוח המפה השבועית ניתן לראות כי המחיר רצת לבדוק בחודשים האחרונים האם פריצת הדמה (של הגבוה השנתי) הוא Up-Thrust הנובע משלב פיזור או השוק יחזור לבדוק אותו וימשיך צפונה. או לחלופין ישבור את השפל ואת המגמה גם במפה זו.

אינדיקציה שהייתה ברקע הדברים כפי שהגדרנו על-מנת להקל על עצמנו קבלת החלטת, הוא מצב המחיר הנוכחי ביחס לנמוך והסגירה של הרבעון הקודם, כאמור כרגע כפי שאתם רואים אנחנו מתחת לשניהם.

כל מי שמפחד כי פספס את הירידות , יכול להירגע אם התחיל תיקון ברמה רבעונית אז כל תחנה בדרך היא הזדמנות להצטרפות לתנועת התיקון הרבעונית, אנחנו נחכה לכניסה של שלב 4 בכדי לפעול במפות הקטנות יותר.

ההבחנה שלי בזהב ושילוב הידע השיפוטי והפודמנטלי היה מוצלח (את הרהורים והתלבטויות שלי קראתם בסקירה במהלך השבוע עצמו) , נכון שיחידות הזמן השבועי והחודשי לא תמכו, אבל הרבעוני תומך ומי יודע לאן הפוזיציה תתפתח… במיוחד שמהר מאוד העסקה הפכה להיות חסרת סיכון.

בכל מקרה אני מוצא את עצמי גם נהנה מהתבוננות ברשימת המניות שהכנתי בתחילת החודש ואת התפתחות שלהם, אם כי בתחילת החודש נראה היה לרגע כי הרשימה הולכת לפח. שוב השוק מאותות לי לבאות – תמשיך לגלות סבלנות ולתת כבוד למפות הגדלות.

שבת מנוחה ונחת רוח לפנינו, ניתן לראש מנוחה, בתחילת השבוע נביט בהתפתחויות נרענן מבטים ומחשבות ונמשיך מאופסים.

אני שומע אנשים לפעמים פעילים בשוק האומרים ״השוק עכשיו טוב״ או לחילופין ״השוק עכשיו לא טוב״ כמובן שזה מצחיק אותי, אני מקווה שאתם מבינים שהשוק הוא תמיד טוב ובכל מצב.

כפי שאמר זאת חברי הדברג ״מדרגות נעות אף פעם לא מתקלקלות. הן פשוט הופכות למדרגות.״

ממשיכים לקחת אחריות, אין מצב טוב ומצב לא טוב בשוק, השוק תמיד טוב, לפעמים אנחנו מחוברים ומזהים את המתרחש ומנצלים את ההבנה והחיבור ולפעמים אנחנו לא מחוברים, זכרו גם שאנחנו לא מחוברים הוא עדין טוב והבעיה היא אצלנו ובמשקל הדברים הקודמים גם אם המדרגות לא נעות הם עדין מדרגות :-).

אתם שואלים אותי מה מצחיק אותי, הרבה דברים, מנסה לשמור על חדוות הדרך ולהעביר אותה הלאה מתוך ידיעה חד משמעית כי אין דרך אחרת לעבור את המסע, אחלוק עמכם מתוך סטנט-אפ שראיתי בלילה הנה קטע שהפיל אותי מצחוק ״גיסי הלך לעולמו. הוא היה מומחה לקראטה, ואז התגייס לצבא. בפעם הראשונה שהצדיע הוא הרג את עצמו.״ יאנגמן

אולי זה מצחיק אולי לא וזאת העייפות והשתיה מהבילוי שחזרתי… טוב זאת העת לעצור את הכתיבה.

שבת שלום מבורך ומתוק – זהר

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross