סוף יום 20.04.15 – בעת שאין כיוון לשוק כל דוח הוא משוב רוח על השוק

תוצאות חיוביות במגזר הטכנולוגיה הרימו את השוק
תוצאות חיוביות במגזר הטכנולוגיה הרימו את השוק

שהשוק נמצא בצומת דרכים ומדשדש, אנו רואים תופעה רבה של פערים שכיחים, או לחלופין בגלל שאין רוח כללית נושבת בשוק אז כל פרסום דו”ח של חב’ חשובה התופסת משקל רב במגזר או מעידה על המגזר מזיזה את השוק לאותה עת בכיוון, כלשהו.

לעתים תופעות כאלה ייתכן כי יצרו אפקט מצבר לכיוון מסוים ובכל מקרה מוד העבודה שלי נשאר ע”פ כללי הדשדוש עם מודעות שהשוק עשוי להתעורר מהתרדמת דרך בעיטה בכיוון על-מנת לנוע בכיוון הנגדי, המודעות הזאת גורמת לנו לערנות והצטרפות בהתאם ואם וכאשר.

אושו אמר “האהבה שמחה כשהיא יכולה לתת משהו, האגו שמח כשהוא יכול לקחת משהו”, זוהי דרך נפלא לזהות תכונות ואנשים, אתמול נפתח מחזור חדש לימוד, שמח שאנו יכולים לתת שוב לעוד אנשים ולהגדיל את משפחת הסוחרים כאן.

מפתיע לראות כמה אנשים שאפילו ותיקים ומנוסים משוק אינם מבינים את מהות השוק וכמה זה להם להפתעה הגילוי על מהות השוק ותפקידו יתרה מזאת הגילוי שמי שאינו אוחז בשפה וצורת חשיבה לא יוכל לשוק, אתמול אפילו הגיע אלי לקורס אדם העוסק בלימוד רמת ההתרגשות שלו הייתה גבוה במיוחד בסוף השיעור ניגש אליך מחויך, נרגש סיפר כמה התבלט עם להתחיל בהכשרה הנוכחית כי היה בטוח שהיא בסיסית מדי בעבורו הוא סיכם בכנות “מי שלא אוחז בדבר לא יוכל להעביר זאת לאחרים”, שמחתי בשבילו אכן יום יום צללי האסימונים הנופלים בחיינו נעימים וערבים לאוזן.

מי שלא מבין את תורת המפרשים בטוח כי לא ניתן לשוט נגד הרוח או כשהרוח חלשה, מי שהבין את מהות הרוח מבין שכל אי התקדמות בחיים היא תירוץ ובורות, חשוב להיפטר מתירוצים במסע הנפלא של להיות סוחר.

נמשיך להשקיע בגשמיות וברוחניות נעקוב אחרי משבי הרוח ונכוון את המפרשים לכיוון חוף המבטחים שבאופק.

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross