סוף יום 19.05.2014 – זרם תחתון

בר פנימי מזרן תחתון
בר פנימי מזרן תחתון

שוב מנסה לנצל את הטכנולוגיה ממרחק המקום ואכן נפלאות הטכנולוגיה באות לידי ביטוי בכל יום מחדש. אין לי הרבה מה להוסיף בעקבות המידע שעלה מפעילות השוק אתמול אך אנסה בכל זאת להסביר.

השוק בנוי שכבות שכבות של מבנים, מבני זמן, מבני של גדלי חברות וכן אחד הדברים החשובים במסחר זה היכולת לנטר מי פועל כרגע בשוק ומה יכולת ההשפעה שלו. מה יקרה כשהוא יסיים להשפיע או יצטרפו אליו רבדים נוספים.

הפעם מדובר ברובד של חברות “קטנות” הרובד התחתון של מבנה השוק שהשפעתם לרוב מינורית אך הוא מגיב תמיד באיחור על פי ג’סי ליברמור ולאחר רצף של ירידות ביצע תיקון מעלה שעצר את השוק מהירידה הנוכחית והשפעתו היא מינורית על השוק ובאה לידי ביטוי אתמול ( נכון שחברה כמו אפל גם באה לידי ביטוי אתמול אבל זה בגלל ההשתייכות המגזרית ) ללא הצטרפות של החברות הגדולות בהמשך זה יתברר כסתם עיכוב בהמשך לתנועה היורדת המתהווה. המפתח הוא ב- S&P100 שיש לעקוב אחריו בתקופה זאת בנוסף לשאר המדדים. זאת בנוסף לדאו תחבורה שאף הוא המשיך להיות שורי סיום התנועה העולה בו יהיה סימן דובי נוסף. כך שישנם מספר זויות בהן ניתן לנתח ולהבין את השוק. אחרון חביב הוא האינדקס דולר.

כאמור אני מחכה למכור התנגדות במידה והשוק יעלה אליה ולהמשיך את הקיים במידה והשוק ימשיך בלעדיה. עמדות קניה אחפש ( אולי ) ב-SH הבא מעל ההתנגדות.

מתנצל על איכות הגרף היום… אך זה מה שהצלחתי באמצעים שהיו ברשותי. זה מזכיר לי.. השף סיפר לי פעם שבמקום מוצאו שהיה מחסור רב למעשה “היו מכינים מרק עוף באחד משני המקרים או שבעל העוף התחיל להרגיש לא טוב או שהעוף התחיל להרגיש לא טוב…”

מסתדרים עם מה שיש הכל תירוצים, יום מסחר מדהים שיהיה לכם, רחוק במזרח – זהר ליבוביץ

The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross