סוף יום 18.3.15 – מחיר הסבלנות או במילים אחרות עוד קצת סבלנות

הודעה על דחיית מועד העלת הריבית
הודעה על דחיית מועד העלת הריבית

“השוק קיבל חמצן” זוהי תהיה ההודעה להמונים, בשפתנו אנו מבינים כי דחיית מועד העלאת הריבית המשמעות המיידית היא עליה. מכיוון שהמחיר של תחילת היום אינו מהוון את השווי האמיתי כך שהמחיר התחיל לנוע להוון את הידיעה.

השאלה היחידה היא תמיד ההמשכיות, או בפשט האם המחיר אתמול מהווון כבר את השווי או שאלה נוספת האם יגרור אחריו מגמה לזמן הקרוב, איננו יודעים את התשובה אך כאמור כהרגלנו נצטרף לתשובה…

אתם ודאי שאולים היכן התשובה, אז הנה הניח לפניכם את הפתרון, קו הבחינה שלנו הוא מתחילת החודש הסגירה של חודש פבר’ או למחמירים הגבוה השנתי, כל מחיר מעליו יחזיר אותנו למצב שורי שבו נחפש להצטרף לעמדות קנייה וכל סיום של פריצת דמה חודשי ימשיך להביא אותנו לידי מצב של כל עליה לצורך ירידה.

המפה השבועית כרגע מתחילה לבנות תאוצה סימנתי את ההילוך הראשון והשני על המפה ובמקרה של דחף ופריצה קווי ההתנגדות שהזכרתי זהו הקצב שנצפה לו בצמיחה.

מכאן שהסבלנות הנדרשות היא עוד קצת על-מנת שנראה כיצד השבוע מסתיים ואז נוכל לבחור בהתאם, האם מצב של פריצת הדמה נשאר, עד שזה לא יקרה מבחינתי הגדרת המצב השבועית נשארת ואחפש למכור כל היפוך מטה.

ודאי שמי שמקפיד על חוקי הבסיס בכל שלושת ממדי הזמן יפעל ע”פ כלל התנועה העולה (החסרון הוא הצטרפות בתחילת התנועה אך ודאות גבוה יותר בהמשך גישה שודאי ממולצת על-ידי).

הרבה פעמים נראה לי כי אני מדבר לעצמי ובמובנים רבים אני מרגיש די משוגע או חריג בגישה שלי לשוק ההון ולחיים בפרט ואז אני תמיד מאשר ומוסיף את מה שאמר סלבדור דאלי “יש רק הבדל אחד בין אדם מטורף לביני. אדם מטרף חושב שהוא שפוי. אני יודע שאני מטרף”.

לא נפעל כנגד התנועה אך כאמור כל חולשה והיפוך מטה עדין יהווה הזדמנות מכר, היום מכינים רשימה לשני הכיוונים.

סיכם זאת יפה הסופר והמשורר המוכשר חליל ג’ובראן “הם חושבים שאני משוגע בגלל שאני לא מוכן למכור את הימים שלי בשביל כסף, אני חושב שהם משוגעים בגלל שהם חושבים שלימים שלי יש מחיר”

הסבלונות היא קשה למי שחושב בצורה לינארית וקצב קבוע, אנו אנשי הבנבוק חושבים אחרת ומוכנים להשקיע ואף לחכות לאורך זמן, אנו מודעים לתוצאה הסופית.

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross