סוף יום 18.06.2014 – הזמן המתעתע

שיא חדש
שיא חדש

לא נעים לי להודות אבל כנראה זימנתי זאת כאשר דברתי על מניפולציית הזמן, השהייה של כל הימים מתחילת השבוע כסימן לחולשה ושדחף מטה ודאי יכניס אותנו לעמדות שורט חדשות (ואכן היה מכניס) אבל השוק יצר דחף מעלה ועוד איזה דחף וזאת לאחר ההודעה על הריבית אמש בשעה 2100.

נתוני המקרו דחפו את השוק לשיא חדש וכל מפות הזמן חזרו להיות עולות, מי שיש לו עמדות ודאי יכול למקסם אותם אני כפי שהזכרתי בסקירה השבועית לא מצטרף בנקודה של קניות יתר לעמדות חדשות אלה ממקסם את הקיימות.

הוספתי קווי מגמה במפה החודשית לראות מה אני מפספס, שהרי המוטות שלי מתבססת על האחד מהשניים או מהמידע העולה מן הדברים או (אני מקווה שלא) הרצון של לראות משהו, אז קווי המגמה במפה החודשית מראים לי שאולי במידת מה יש עוד אויר לנשימה שם למעלה, ביחידת הזמן הגדולה אנחנו עדין לא במצב של קניות יתר, המסקנה היחידה שזה אומר לגבי היא שבמצב של הזדמנות קניה במפות הקטנות שלא באזור הקניות יתר עדין יש מקום לחפש עמדות קניה (אני תקווה כי דברים ברורים בתוך המכלול ולא מי אנסה תוך כדי הסקירות להסביר בפשטות יותר את דברי).

ובכל מקרה כמי שתמיד מביט גם במדדי הדאו לאישור, אז שני המדדים התעשייה והתחבורה עדין בבר פנימי, אומנם כחלק מתנועה עולה עולם לאחר  שבר קודם הסתיים בכניסת מוכרים.

עוד רציתי לציין את המחזור החריג במגזרים הבאים xlk xlp xlu  כסימן חשוב להמשך (איסוף או פיזור)

לעיתים אין צורך להרבות במילים בטח לא כשהסגירה בגבוה של כל הזמנים, ידוע לנו כי לא נהיה הראשונים לזהות קצה ולרוב דברים קוראים ומגיעים ברגע ובצורה לא צפויה, אך עדין נמשיך ונפעל לפי המודלים שלנו שלעת עתה אומרים ממקסמים את הקיים ולא פותחים חדש.

חבר שלי ברוס לי אומר “על טעויות תמיד ניתן לסלוח, אם לאדם יש אומץ להודות בהן.” אתמול מנכ”ל סוני התנצל על התוצאות העסקיות בשנים האחרונות והמנייה הגיבה בעלייה חדה.

יום מזהיר ומוצלח – זהר ליבוביץ

The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross