סוף יום 17.6.15 – ההבדל בין אופנתי לאיכותי

חודש תמוז בפתח
חודש תמוז בפתח

חודש תמוז בפתח (החודש הקודם הוא האהוב עלי), חודש המסמן את האור והזהר, יש לו הקשרים לשמש ומגן השמש, אנו נפתח את הדברים בתזכורת של הדברים ונברך בחודש טוב מבורך לכל משפחת זהרטרייד.

על מקומנו והתכנסות במחיר בשוק אין הרבה מה להוסיף בשלב לימוד זה, גם החדשות של אתמול בדבר עניין הרבית נסתיימו “בזאב זאב” או בלא כלום, פגישת שרי האוצר היום  והיותנו בפקיעה המשולשת מתאים לתסריט מתחילת שבוע של תנועה פנימית. ההבנה האסטרטגית שירתה את תוכניות העבודה שלנו במהלך השבוע.

לפקיעה המשלושת אין משמעות הפעם בדבר חניקת אחת הכוחות אלה יותר בדבר שחרור השוק לאחר מכן לתנועה לאחד הכיוונים החדשים ואז שוב נחזור לתסריט והתודעה האסטרטגית של תנועה בכיוון ובעיטה לכיוון השני, כבסיס למעקב אחר התפתחות השוק והצטרפות בהתאם.

אני יודע שלא אופנתי תמיד לא לעשות שכולם שכולם עושים וזה מזכיר קטע מתוך הספר הירוק שלי “זן אומנות אחזקת האופנוע” שפתח לי מסע נפלא במוח עוד מילדות.

האופנה היא ההורגת אותך, כיעור טכנולוגי מרוח במתיקות רומנטית מזויפת, מתוך מאמץ ליצור יופי ולהשיג רווחים; זהו מאמץ הנעשה על-ידי אנשים שעל אף אופנתיותם לא יודעים מהיכן להתחיל, מפני שאף אחד לא גילה להם מעולם שיש בעולם הזה דבר ושמו ‘איכות’, וכי היא עניין של ממש ולא עניין של אופנה.

לפעמים אופנתי לעשות אבל לא איכותי, נשמור על איכות וסגנון לבסוף האופנתי מתחבר אליו.

יום מזהיר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross