סוף יום 17.2.15 – האם המעבר בתוך ענני ההתנגדות התיש את התנועה?

האם המעבר בתוך העננים התיש את התנועה?
האם המעבר בתוך העננים התיש את התנועה?

זהו היום החמישי לעליות בשוק, התנועה העולה חצתה את אזור ההתנגדות ואף סגרה מעליו, אך מביני התנהגות התנועה יכולים לראות בה סימני חולשה הולכים וגדלים, כפי שהזכרנו בסקירה השבועית לא מצטרפים לתנועה אחרי שהחלה.

נכון התמונה השבועית והן החודשית , תמונות שוריות והמגמה בהם נמשכת, החודשי כרגע במצב של OKR  והשאלה הגדולה היכן תהיה הסגירה החודשית ככלי אסטרטגי לקבלת החלטה ביומי, סגירה מעל הגבוה של 2014 יביא אותנו לחפש עמדות קניה ו-Up Thrust וסגירה מתחת ייחשב כסוג של פריצת דמה ונחפש עמדות מכר שילכו ויתגברו ע”פ אותו עקרון שהזכרנו ככל שהמחיר ינוע מטה.

כך שהשאלה היא לא מה קרה עד עתה, אלה איך ומה יקרה מעתה בכדי שנבחר צד על מפת המסחר, כולם מדברים על יוון, לי המצב ביוון הזכיר ללכת ולהכין סלט יווני טוב הבוקר, אחרת אני שוכח לאכול עד שעות הערב.

נשאלתי על מניפולציית הזמן ואני זוכר שנאמר לי “אדם דואג על איבוד דמיו ואינו דואג על איבוד ימיו, דמיו אינם עוזרים, ימיו אינם חוזרים” (דמים=כסף)

למה אני מזכיר זאת סבלנות היא ערך עליון בעולם המסחר וכדי לא לאבד אותה חשוב לעשות עוד דברים בדרך לגוף ולנשמה, גם אם אינם קשורים והעיקר להבין שרק מספר מקומות וזמנים שנכון לפעול בהם – ומעל הכל יום שעובר אינו חוזר.

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross