סוף יום 16.3.15 – תגובה למצב יתר קרוי AR

המשיך להביט מעלה על יחידת הזמן הגדולות ככלי לגבלת החלטות
המשיך להביט מעלה על יחידת הזמן הגדולות ככלי לגבלת החלטות

יש להכיר את מעגליי ההשפעה בעולם, את המשמעות של מדיניות מוניטרית, כיצד העלה או הורדה של ריבית משפיעה. באותה מידה הרחבה או צמצום כמותי.

היורו מצוי במצב של מכירות יתר הליש (הכבל) מתוח מאוד עד שהוא מתחיל לחזור לכיוון מרכז הכובד כפי שקרה לו אתמול. זה מצד אחד ודאי משפיע על השוק, מצד שני תוצאות כלכליות מתחת לצפי היו אמורות להוריד את השוק, אך בעת הזאת המשמעות של כל אי עמידה בצפי היא דחיית מועד העלאת הריבית בשוק – כל זאת יחד הביא לעלית אתמול בשוק.

אני ממשיך להתייחס לעלייה זו כפי שכתבתי בפתיחה כתוגבה אוטומטית או בשפתו של וויקוף – AR-Automatic Rally ולא מצד החיוב שבדבר, אנו תמיד מעדיפים להצטרף לדבר מצד החיוב ובסמן ימני – מה שלא קיים כרגע בשוק.

בעולם או בשפת MP אלו קונים מגיבים ולא קונים יוזמים, יש לנהל סיכונים כך שההגנות צמודות לסף התגובה, מצד שני אם אראה בסיומת הזדמנות מכר כנראה שאנצל אותה תלוי בעיקר במקום ובתצורה, הכנת רשימה למקרה ש… ודאי תועיל.

יום של בחירות היום ורציתי לומר לכם שאני מציע לכם לעצור להשקיע במחשבה ולבחור נכון, צרפתי לכם נאום ״בחירות״ של ג׳ורג׳ קרלין ״אנחנו שותים יותר מדי אלכוהול, מעשנים יותר מדי, מבזבזים יותר מדי, צוחקים פחות מדי, נוהגים מהר מדי, נהיים עצבניים מדי, נשארים ערים עד מאוחר מדי, קמים עייפים מדי, אנחנו קוראים פחות מדי ורואים יותר מדי טלוויזיה.
הכפלנו את הנכסים שלנו אבל איבדנו מהערך שלנו.
אנחנו מדברים יותר מדי, אוהבים לעיתים רחוקות מדי ושונאים לעיתים קרובות מדי.
למדנו איך להתפרנס כדי לחיות אבל לא איך לחיות.
הוספנו שנים לחיים שלנו אבל לא חיים לשנים שלנו.״

הנאום הזה לא הורה לכם מה לבחור, אבל ודאי הוא הורה לכם מה לא לבחור, , חפצי חיים אנחנו נבחר בחיים, אנחנו באומנות ומיומנות המסחר בשוק ההון, חושבים שהגעה למיומנות בעולם המסחר תאפשר חיים טובים ואיכותיים לא רק מבחינה חומרית כי גם אנושית ועל כן עושים מאמץ לחלוק זאת עם העולם, תוך דגש על ערבות הדדית.

אני מציע לכם להמשיך ולבחור בחיי עשיה והתפתחות ואף לחלוק זאת עם אחרים.

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross