סוף יום 15.6.15 – השוק נע בתוך הגבול השבועי

weekly CIM
weekly CIM

הסקירה השבועית הראתה לנו ששבוע קודם הסתיים בנר מאבק, בר שלרוב מביא לאחריו תנועה צידית או היפוך תלוי במקומה בתנועה והגדרות העבודה עליו הן קניית תמיכה מכירת התנגדות.

לעיתים ע״פ המיקום נסנן את אחת האפשרויות כמו למשל נוותר על המכירה ורק נקנה או להיפך, שוב תלוי היכן הדבר מתרחש וצורתו. על כן חשובה ההבנה וניתוח הפנימי של הדברים, זיהוי מיקום כוחות השוקות ורצונם כפי שבא לידי ביטוי בהתנהגותם.

השוק פתח אתמול ונע לכיוון התמיכה הגבול של נמוך השבועי  הקודם ואכן חיכה שם מז״א דבר שגרם להיפוך על התמיכה ודחיפת השוק צפונה, הן במסחר התוך יומי והן במניות שכבר היו מצויות במגמה עולה.

הפערים הרבים שאנו פוגשים בתוך הטווח הם פערים שכיחים במקומות הללו ומעידים על חוסר החלטיות כיוונית ועל כך שכל ידיעה חדשה מקפיצה את השוק למיקום חדש אך אינם מעידים בהכרח על עוצמה בכיוון הפער, אלה סימן נוסף להיותנו בשוק מדשדש.

הסימנים המצטברים כרגע זה שהשוק מכבד את הבר השבועי וייתכנות ברים פנימיים ושוק מדשדש בטווח השבועי קיים, כאשר התמיכה והסגירה של אתמול קרוב לגבוה פוטנצאלית לעת עתה להמשיך צפונה.

עוד רציתי להזכיר אבל הרחיב בהמשך, את שהפנה צומת ליבי עמוס כהן ובצדק כי הבר הרבעוני שעומד להסתיים הוא הקטן ביותר מזה תקופה של שנים כשלעצמו הרגע זה ודאי מעיד בראש בראשונה על מאבק שזה עוד סימן מצטבר על מיקומנו הלא מגמתי מתחילת השנה, אבל הרחיב בסקירות הבאות עליו.

אירוע קיצוני כמו תגובת שרשרת על אירוע חדש או אירוע שיצא משליטה כמו ביוון, עלול לגרום לתנועה חדה לאחד הכיוון שלא ע״פ התמונה המתוארת.

אני עדין מחזיק בתסריט שרואה תנועה צידית היוצאת לכיוון חדש דרך כך שהשוק עשוי לבעוט לאחד הכיוונים בכדי לנוע לכיוון השני – החשיבות העיקרית לתסריט הוא המסקנה שיש לפעול בסימן השני ולא בפריצה.

אחד אמר תורו ״זה לא מה שאתם מסתכלים עליו שמשנה. זה מה שאתם רואים״

יום מזהיר ומוצלח

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross