סוף יום 14.4.2015 – בחרת בחיים יסכם את היום שלפנינו

המשך דשדוש והתכנסות
המשך דשדוש והתכנסות

אחד הסודות החשובים שדיבר עליהם סטיב ג’ובס להצלחה בחיים היה החיבור עצמי, כפי שסיכום זאת רביץ’ “מי שיודע “איך” תמיד ימצא עבודה. מי שיודע “למה”, תמיד יהיה הבוס שלו.”

אני פותח בזאת כדי לחדד ולהסביר כי רק אדם כזה מסוגל לעבור את מסע וקשיי הדרך ולגלות את מידת הסבלנות הנדרשת בכדי לזהות את הרגע בו כל הנקודות מתחברים לשלם אחד שם  נכון לפעול. כמובן את הכוח להוציא לפועל את המעשה באותו רגע תוך נכונות לשלם את מחיר הטעות.

השוק ממשיך בתנועה צדית (קונסולידציה) הולכת ומתכנסת, ככל שהיא תמשך השבירה שלה תהיה אלימה יותר, עד אז ממשיכים להתנהל ע”פ כללי המקום, שאחרת מקומך אינו במקום.

על הגרף הדגשתי מצד אחד את קווי תמיכה/התנגדות שיוצרים את התנועה הצדית ובתוכם את קוי המגמה המדגשים את התכנסות המאבק בכדי להמחיש למתבונן באיזה סביבה אנחנו מצוים בעת הזו.

(מזכיר לכם את פוטנציאל הבעיטה לכיוון אחד על מנת לרוב ללכת לכיוון אחר בסופו של דבר)

הודעות כלכלית והמשך פרסום דוחות דוחפים מעלה ומטה לסירוגין, עדין אינדקס הדולר מהווה מבחינתי את המדד המוביל להבנת סיום התנועה הצדית ולאן פני השוק מכאן.

יום השואה והגבורה היום, מעל הכול היום מסמל וצריך לסמל את בחרת בחיים, מהותו בעולם המסחר הוא קטיעת כל מה שפוגע בחיות ומקסום כל מה שקשור לחיות, בעולם המסחר זהו הכלל החשוב שאנו מכירים מניהול סיכונים “חתוך הפסדים מקסם רווחים”, לא תמיד קל לחתוך הפסד, לא תמיד נעים, אך זהו כורח לשרידות של כל סוחר וסוחר.

בסופו של דבר קריאת הספר אשפי השוק מגלה לנו המון סודות על התנהלות של סוחרים מצליחים, שאחד התובנות החשובות שבהם בעיני, היא בהתבוננות שכל אחד ואחד היה לו סגנון מסחר משלו הבנוי לאופי והמבנה האישיותי שלו ולא תעתיק של משהו אחר, כך שהדרך להגיע למדרגת הסוחר היא בבניית אישיות מסחרית משל עצמך ולא תעתיק של האחר, לוקח זמן לעשות ברור עצמי ולבנות סגנון מסחר אישי מתוך התכונות שלכם, אבל אל תוותרו על כך, אם אתם רוצים להיות פרק נוסף בספר אשפי השוק, או סתם תעתיק לא מדוייק של משהו.

כסוחרים המאמנים בשפע אנו מקפידים לומר דברים בשם אומרם, שהרי האמונה בעצמנו ובשפע העוטף אותנו אינה מביאה אותנו לגזל באמירות והדבר הוא קל אפילו בעיננו אפילו בעיני נתפס כסוג של אצילות נפש, כפי שהדברים מסוכמים יפה באחד המילונים של השפה העברית שמצאתי ברשת שכך כתוב בו בהתייחס למדרגת האדם השלם או התכונה הסוגרת את מעגל השלמות:

אדם נמדד בסופו של דבר בתכונותיו, מסכת אבות מונה חמישים תכונות הנדרשות מהאדם המושלם בתורה. האחרונה שבהן היא “האומר דבר בשם אומרו” (אבות ו’ ו’)

נזכור ולא נשכח את היום – נמשיך לנצח בבחורנו בחיים הנכונים

 

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross