סוף יום 14.10.15 – פו הדוב מעביר לי שעור בניהול זמן

החלשות השוק יחד עם התחזקות האג"ח מעיד על סוג של מיתון
החלשות השוק יחד עם התחזקות האג”ח מעיד על סוג של מיתון

התנהגות די צפוי אתמול באזור שאנו נמצאים בו, אולם רציתי שוב להוסיף שני דגשים הראשון קשור לאינדקס דולר שנחלש מצד אחד ומצד שני אג”ח שעלו לרוב צריכים לשחרר את השוק אך בפועל המחיר ירד יחד עמם, לרוב זה מעיד על סוג של מיתון בשוק.
הדבר השני שרציתי לתזכר לנו זה היכן אנו נמצאים בתוך הקונסט של הסגירה באמצע וכמ הפינה הזאת קשה לעמדות סוינג חדשות, כן לעיתים צריכים להמתין ולראות עוד חלקים בתמונה על מנת שנוכל להתחבר למחשבתו ולמעשיו של הכסף החכם.
הכסף החכם הוא ודאי חכם מעצם הגדרתו וגם הון גדול עומד לרשותו, אך יתרונו הוא חסרונו במובן של מעצם גודלו על ציר הזמן הוא חושף את מחשבתו ואת התנהגותו.
אחד המאכלים האהובים עלי זה צנימים עם חמאה ודבש שאני וחברי פו הדוב אוכלים כל בוקר, היום הוא גם עם מצב רוח של להטיף לי מוסר וכך הוא אמר לי “אתה לא יכול לחסוך זמן. אתה רק יכול לבזבז אותו. אתה יכול לבזבז אותו בחוכמה או בטיפשות. אין לנו למעשה זמן בכלל, כיוון שאנחנו עסוקים מדי בביזבוזו במטרה לחסוך אותו, ותוך ניסיון לחסוך כל רגע נתון, הוא מבוזבז” – לא נותר לי לחייך לבקש ממנו תעביר את הדבש בהבנתי בהתבוננות מסביב מי מבזבז ומי לא, אני הרבה זמן בזבזתי זמן, עד שתחהלתי במעט להבין את כוחו של הרגע ואת נס הווה.
יום מבורך ומתוק כמו דבש – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross