סוף יום 14.05.15 – דולר והנפט נחלשים הזהב עולה

לחץ בחלקים העליונים
לחץ בחלקים העליונים

הלחץ בחלקים העליונים לאור חוסר האיזון בשוק כלפי מעלה נותן את אותותיו בימים האחרונים, פוטנציאל ההרחבה מעלה גדל ככל שהמחיר שוהה בחלק העליון של הטווח – אלו דברים שאני חוזר ומדגיש אותם, התודעה האסטרטגי הזאת ודאי מקלה עלינו בבחירת העמדות והמשך שלהם.

מפות הזמן השבועיות (מצורפת) והחודשיות ממשיכות להיות שוריות, קו ההחלטה שלנו הנבחר היה שער הסגירה השבועי של הבר הקודם והוא אכן ממשיך להיות, התבנית העולה בגרף הינה תבנית משולש ישר זוית שבפריצה וסגירה מעל הניצב מייצרת פוטנציאל המשך בגודל בסיס המשולש.

ההבנה והנטיה של השוק מאפשרים לעיתים להצטרף בפריצה עצמה או השמרנים יצטרפו בבחינה החוזרת של הפריצה, תלוי בגדול הפוטנציאל והמתהווה לאחר מכן.

אבל שוב ניתן לראות את מעגל ההשפעה של מטבעות – סחורות – מדדים, זה בטח בתצורה הנוכחית לא מקום להתחיל שורטים, עד אשר נראה שוב את חזרתם של המוכרים.

במוד הנוכחי לונג או כלום עד מתי כל עוד התמונה היא שורית ולא דובית.

מי צודק בעת הזאת השורים או הדובים היות ואנו באוירה פוליטית בימים האחרונים הענה לכם כרגיל מתוך דבריו של האחר, הפעם דבריו מנקן שאמר

תחת דמוקרטיה, כל מפלגה תמיד מקדישה את מירב הכוחות שלה כדי לנסות ולהוכיח שהמפלגה השנייה אינה ראויה להנהיג, ושתי המפלגות בדרך כלל מצליחות, וצודקות.
יום מוצלח לכם ושבת שלום

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross