סוף יום 13.08.15 – פריחה מושלמת היא דבר נדיר. אתה יכול לחפש אותה חיים שלמים, ואלו לא יהיו חיים מבוזבזים.

2a7676a

פתחתי למעלה בציטוט מתוך סרט, הוספתי פה תמונה מהרשת המצטטת בעניין הסובלנות אולי צעד מעבר אליה. כשאתה צועק לאנשים במשך 8 חודשים כמעט סבלנות סבלנות, אתה מגלה בדרך שני סוגים של אנשים, כאלה שאיבדו אותה וכאלה שהפסיקו להאמין לך.

אני לא אבדתי את הסבלנות להוכיח לעצמי כיצד צריך לנהוג, גם אם לרגע הייתי מוטה כך או אחרת, התבוננות מחדש בדברים ממרחקים שונים החזירה אותי למסנקה המתבקשת, השמחה להעיד בחיים היא לא רק ברווח הכספי היא גם בהתרת הספקות או בהבנת העניין.

לפעמים עצם זה שיש לנו חשבון, עצם זה שאנשים רוצים לעשות משהו ובכל מקרה גורם לעיורון בעומד מולנו, לפעמים צריך להגביל את עצמנו על מנת לעמוד במחיר או לשלם את מחיר הפוזיציה, מזכיר לכם היחידים שאנחנו צריכים לנצח בתחום הוא את עצמנו, את השוק והיתר לא ניתן.

עוד ציטוט שאהבתי שאני נזכר בו לפעמים (בחלקו הראשון כשאני מול עמדה במסחר, את חלקו השני כשאני בעמדה אחרת) הוא ציטוט מתוך הסרט מלכוד ״חוק מספר אחד: אף פעם אל תשא אקדח. אם אתה נושא אקדח אתה תתפתה להשתמש בו. חוק מספר שתיים: אף פעם אל תבטח באשה ערומה.״

מזכיר לכם כי הומור היא דרך נהדרת לשמור על חדוות הדרך, כשאין לך אותה, אתם כנראה עושים משהו שגוי או יותר מדי (מבוסס על תובנה שמשהו סיפר פעם מתוך דבריו רבי נחמן מברסליב).

שבת שלום מבורך ומתוק, תהיו בעמדה הנכונה

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross