סוף יום 13.05.15 – שהשוק מדשדש האירועים נמצאים במקום אחר

זהב מפה שבועית
זהב מפה שבועית

 

שהשוק מדשדש וחוזר לאמצע לרוב נמצא התפתחויות במקום אחר, זה זמן שאני מדבר על מעגל הקסמים של המטבעות בעיקר דרך התבוננות על התחזקות או החלשות אינדקס דולר, חוזה על נפט והזהב כהתפתחות מקבילה או מסביב לדשדש השוק.

חייבים להכיר את הוקטורים השונים המשפיעים על השוק ועל מעגל הזמנים העולמי בכדי להבין את שרשרת התגובות או אי התגובות בכדי להבין מוצר מסויים, אחת הטעויות הגדולות בעולם המסחר לסחור מוצר כאילו היה ישות עצמאית שאינה קשורה למכלול שקורה סביבו.

השוק חזר לאמצע הדשדוש כל מי שקנה אוטומטית ההתנגדות יצא שכרו בהפסדו, כעת נותר לעקוב ולנתר להיכן פני השוק, התהליך הוא פשוט כל עוד השוק מאוזן הוא ימשיך ויסחר בתנועה צידית, ככל שיסחר בתנועה צידית אט אט יאבד עניין וסחירות תרד או אז השוק ינסה לנוע לאחד הכיוונים.

בסקירה השבועית דברתי על כי הזהב מייצר תמיכה וכל הזדמנות שתהיה נחפש לאסוף סחורה, אתמול ראינו דחף מעלה בחוזה, את הסטופ ניתן למקם מתחת לאחד משני קווי התמיכה שציירתי, אני תמיד מעדיף להקטין עמדה ולמקם את הסטופ לחומרה. תמיד ניתן להגדיל עמדה מצליחה.

את היום של אתמול הייתי מסכם בדבריו של ווין “כשאתה משנה את הצורה שבה אתה מסתכל על דברים, הדברים שאתה מסתכל עליהם משתנים.”

לאחר היום של אתמול הקושי במסחר חזר, אנא סחרו בזהירות בכמויות מופחתת עד לקבלת בהירות מאמצע הדשדוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross