סוף יום 12.10.15 – מיקום המחיר כמגדיר תוכלת במילים אחרות price action

אנחנו בשלב בניית הסיבה שלב שמאופיין לרוב בחולשה במומנטום הכיווני
אנחנו בשלב בניית הסיבה שלב שמאופיין לרוב בחולשה במומנטום הכיווני

העיקרון של יום המסחר האחרון  מדגים שוב את מעגל הקסמים בין השוק לנושא הריבית, כמעלה או מורידה את שווי החברות ובהתאם את שווי השוק של המניות. חוסר פעילות בשוק האג”ח מוריד מיד את פעילות השוק כך שלא ניתן לדבר על האתמול כיום רגיל במכלול.

ההבנה היכן אנו נמצאים במכלל חשובה מאוד להחלטות, אנשים לא מבינים איך העלמות כוחות הווקטור הראשי של השוק ולו לרגע משפיעות וגורמות לתהליכים משונים לקרות כמו מניות חיוביות פתאום נופלות ולהיפך, חשוב מאוד כל הזמן שנלמד לקשר את המכלול בכדי לבחור את המקום האיכותי ולא לעבוד סתם הסתברותית, אלה להפנים שהסתברות עולה או יורדת בהתאם ל-price action ומקומנו בסיפור עצמו.

מגזר הבריאות, הקמעונות ואף הטכנולוגיה נמצאת בחולשה יחסית לשאר המגזרים ולא גילו סימן של עוצמה בשבירת הטווח שנוצר רבים יחפשו אולי לעשות על פעולות מכר בהמשך אבל זכרו חוסר מומנטום של השוק יקשה על מגזרים ומניות לנוע לאחד הכיוונים.

כך שאל תתנו לקצה הטווח ולבר חלש כזה או אחר לבלבל אתכם, זכרו את שלמדנו המכלול של שלבי החיות והתפתחות התהליכית היא הקובעת לרוב.

אנו בחרנו מראש לא לסחור את התוך יומי אתמול בגלל סוג היום ולהתעסק בו בהכנות לבאות, על המשך ניתוח השוק והמגזרים לשם סינון איכותי של מניות לעתיד לבוא.

מדפ-דף בבוקר בין ספרי כרגיל, קטעים מסויימים מעלים בי חיוך לרגע של דברים שהיו בחיי לרגעים ואינם, לרגעים חוזרים ונעלמים ובכך עוזרים שוב ושוב להבין את כוחו של הרגע, ודאי תמיד שיעד ראוי מדליק ניצוץ בתוכנו ועוצמה של דחף ומוטיבציה

אתם ודאי יודעים מבעבר שאני מאוד אוהב את איין ראנד ואת צורת המחשבה, רבים שואלים אותי למה לפעמים אני אקטיבי נוקט עמדה או אומר לרוב שעל ליבי לעיתים ללא מעצורים אז אני עונה ומצוטט “ישנם שני צדדים לכל ויכוח. צד אחד צודק והשני טועה, אך האמצע הוא תמיד מרושע.”, אז בוחר לומר כשאני רואה, בוחר לעשות כשאני חושב, רואה משהו יפה אומר קם עושה, לרוב משלם את המחיר, כי היכולת להרוויח בחיים נובעת אך ורק מהיכולת להפסיד.

ממשיכים לעשות לעיתים נכשל לעיתים נצליח, נחתוך הפסדים נמקסם הצלחות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross