סוף יום 12.05.15 – חורים שוחרים בעולם המסחר

השוק מתבוסס
השוק מתבוסס

אני יודע שתצורת הגרף המצורפת אינה מוכרת לרוב, היא מבטאת את התנהגות המחיר לאורך זמן, או את התפלגות המחזורים על סקלת המחיר, תצורת הלו מספרות לנו רבות על מניפולצית הזמן ומניפולצית הסחירות.

הסברתי אתמול לפני המסחר כי השוק נמצא כעת בצומת, צומת שהינה המחיר ההוגן החודשי (מסומן בנקודה מספר 1), מקום שהוא מאוד אקראי לרוב לכן הוא צומת, בצומת זו המחיר פתח בפתיחת נסיעה לעבר קו חשוב (מסומן בנקודה מספר 2), ככל שהמחיר נוסע לעבר קוים חשובים ומתעלם מהם כך ניתן להגיע למסקנה לגבי מגמתיות היום, המבחן הוא בקו החשוב.

ודאי שקווים השייכים ליחידות זמן גדולות חשובים או משמעותיים מקווים של יחידות זמן קטנות, השוק פותח נוסע מטה תוך כדי שהוא דורס קווים יומיים, אך קצב התנועה אינו מעיד בסמיכות לפתיחה על יום מגמתי, המחיר מגיע מטה לקו חשוב חודשי (תחתית האזור ההוגן החודשי) ונעצרת שם בקניות גדולות, מכאן הבנו שהסיכוי מטה גלוש , מה שאפשר באיתות נכון לסוחרי היום לקנות את השוק ולהינות ממנו עד סוף היום כמעט.

אלו ימים מסחר מאוד קשים למי שאינו מצוי בתכנים לעומק של התנהגויות המחיר בתקופות דשדוש או ההבנה של מה קורה בתוך הטווח עצמו, לסכם לכם ולחזור על שאמרתי בסקירה השבועית, ככל שהשוק ישהה בחלק העליון של הדשדשו כך הסבירות שימשיך צפונה מתחזק (גם גם חוסר איזון מעלה ביחידות הזמן הגדולות), למי ששואל מה הכוונה בחוסר איזון מעלה המשמעות היא פוטנציאל להמשך עליות.

ככל שהמחיר יבעט מטה בכל פעם שהוא מגיע לחלק העליון של הטווח, כך קטן הפוטנציאל להמשך עליה וגדל פוטנציאל הדשדוש, על-ידי כך שהמחיר חוזר לאיזון ביחידות הזמן הגדולות. וככל שהמחיר ידשדש כך עוצמת המגמה שתיוולד בהמשך הדרך תהיה חזקה ואלימה יותר.

זוהי עת עם ודאות כיוונית נמוכה לפתיחת עמדת סוינג חדשות, אלה אם אתם מאוד מאוד סלקטיבים ובחרתם נכון כי אז מספיק תנועה תומכת בשוק בכדי שתהנו מהפוזיציה החדשה (אגב הדבר נכון תמיד) אך אני ממליץ לעבוד ביחידות סיכון מוקטנות בעת הזאת ולהגדיל בהמשך ככל שתהיו צודקים בפוזיציה fade in.

מי שיגלה סבלנות מתוך הבנת התהליך, יגלה שהסבלנות היא אחת התכונות המשתלמות בחיים ולבטח במסחר.

אני כל כך אוהב את השוק ואת מה שהביא לי בחיי בכל מישור והתייחסות שלי לשוק לעיתים גולשים ליחס אישות וכך בא לי לכתוב לו הבוקר

את תמיד חדשה. האחרונה בנשיקותייך היתה המתוקה מכולן; האחרון בחיוכייך היה המאיר מכולם; האחרונה במחוותיך היתה האצילית מכולן.
גוהן קיטס

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross