סוף יום 11.11.2014 – האדם מתפתח כגדול המרחב שהוא יוצר לעצמו

 

NR&
NR&

התחלנו את החודש עם סיום החודש הקודם בסגירה על הגבוה החודשי, דבר שיצר פוטנציאל המשך עליות, עבר שליש של החודש הנוכחי וראינו כי גודל ההרחבה והמחזור טרם הגיעו למיצוי שהכיל (ועדין) פוטנציאל הרחבה.

טרם נראו סימנים של מוכרים כך שבמובן השורי טרם הגיע השינוי השוק כבר כחודש ימים עולה בצורה לא שכיחה, אנו אולי בטעות מחפשים את סימני החולשה ואז כשאנו מתייאשים מלחפש אותם, השוק מתחיל בירידות. על כן עלינו להיות זהירים ולזכור שהדבר הראשון שיש לעשות כשמאבדים סבלנות מלחכות לעמדה התואמת את התודעה שלנו. היא לא לחפש את העמדה ההופכית היא פשוט להפסיק לחפש (זכרו את העמדה השלישית של ישיבה על הגדר).

לי אישית היה קשה בדרך להצטרף בגלל הסטיות השונות, לרוב הצטרפות בסטיות אינו מבשר טובות והעדפתי לוותר על הדברים, המשכילים והמרווחים הם תמיד אלו שנכנסו בתחילתם של דברים כי אז הם עסוקים במיטוב את הדברים ולא בשאלה עם להיכנס או לא לעמדת קנייה חדשה.

בכל מקרה בהתייחס ליום המסחר האחרון, נוצר בר שעליו בניתי את אחד מהמודלים שלי למסחר (זה לא המקרה הנוכחי אך המודל מבוסס על המודל הנוכחי), “צר7” או NR7 זהו הבר הקטן ביותר מבין שבעת הברים האחרונים, בר זה לרוב מגיע בגלל מאבק גדול סביב מחיר או חוסר עניין של השוק בשניהם מבלי להעמיק הוא מהווה סוג של צומת שגבלות הצומות הם הגבוה ונמוך שלו.

כך שמצד אחד שוב ביחידות הזמן הגדולות יש לנו המשך פוטנציאל הרחבה ובזמן העבודה שלנו קבלנו בר מאבק שיכול ליצור היפוך בתנועה, נצטרף בהתאם, אם כי הקושי הגדול בזמן זה הוא מצד אחד הדברים הולכים וצומחים ומצד שני אני מחוץ לעמדות קנייה וככל שהזמן עובר מרגיש קושי גדול יותר להצטרף אליו

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross