סוף יום 11.09.2014 – השוק בודק את ספי הסבלנות של הסוחרים

השוק אכן חזר לבחון את אזור ההוגנות האחרון כשהוא נכנס לתוך הטווח, השאלה שעמדה בפנינו בכניסה זאת אלו משלושת התרחישים הבאים יתפתח מכאן:

  1. תנועה עוצמתית חדה מעלה
  2. תנועה צדית בתוך הטווח
  3. היפוך מטה בסיום בחינת האזור

לעת עתה מסתמנת חולשה בתנועה העולה, היום ידיעה כלכלית חשובה העשויה לחדד את הנטייה לאחת משלושת האפשרויות מה שיקל את הכרעה  ברמה שבועית. למי שפועל ברמה יומית הסגירה השבועית תעזור בהגדרת ההזדמנות למניות בשבוע הבא.

סגירה באזור הגבוה השבועי תגביר את האפשרות של הרמוניה בכל ממדי הזמן לתנועה עולה ובכך ניתן עדיפות לאשפרות הראשונה. סגירה במרכז הטווח יגביר את האפשרות לתנועה צדית והתנהלות פסיבית מצדנו והמשך חולשה או סימני התקפלות מטה את האפשרות השלישית של עמדות מכר חדשות.

אני קורא מספר ספרים ביחד, כך השף לימוד אותי לקצר את עקומת הלימוד, נראה כי גם פאולו קואלו היה סוחר בורסה, אפילו ברמה הגבוה ביותר כפי שאני אומר כשאתה מכיר את החוקים והכללים לעומקם ולשורשם, אז אין חוקים וכללים מתוך הכללים, אבל הנה תראו איך הוא מפשט את שאני רוצה לומר “שתי הטעויות האסטרטגיות הנוראיות ביותר הן להתנהג בפזיזות ולתת להזדמנות לחלוף; כדי להימנע מכך, הלוחם מתייחס לכל מצב כאילו היה ייחודי ולעולם אינו מוצא מפלט בנוסחה, המתכון מוכן או בדעות של אחרים”.

מדהים איך כל אחד הבין את המקטע אחרת ומתוך עולמו, כמה תודעה ועמדה נוכחית בחיים גורמת לכל אחד להבין ולתפוס את העולם בצורות שונות– אנחנו לא שיפוטיים – רק מאחלים לכולם אושר.

יום שני הבא מתחיל מחזור סוף – שוב העולם מתחלק לכאלה שהיו ויהיו שם לבין אלה שעוד לא

שבת שלום טובה ומתוקה – זהר


The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross