סוף יום 11.07.2014 – מי שפוי?! זה תמיד תלוי בכיוון ההתבוננות

האם האחרון שורי או דובי?
האם האחרון שורי או דובי?

העיקרון שליווה אותי השבוע אמר שכל עוד שער הסגירה השבועי נמוך מהפתיחה השבוע הינו שבוע דובי, אם כי ככל שהתנועה במהלך השבוע הלכה וירדה היא גררה פנימה קונים שחושבים שזהו מחיר “מבצע” וכדי לקנות במחירים אלו ושטרם הגענו לסוף הצמיחה, כל זאת עולה מהתבוננות במפה היומית.

התבוננות במפה השבועית וזהו בר דובי על פי העיקרון שבפתיח. ימשיך ויהיה כזה על עוד, השאלה המרכזית העולה היום יום שישי, כיצד יגמר ושבוע המסחר דהיינו מיקום שער הסגירה. שער הסגירה מעניין אותנו במפה השבועית כמדד לרמת ודאות להמשך התנועה היורדת המפה השבועית, ככל ששער הסגירה השבועי ייסגר קרוב יותר לנמוך השבועי, זאת הודאות שנקבל. סגירה באמצע תביא לעניות דעתי לתנועה צדית.

במפה היומית סימנתי קו מגמה עולה אדום המעיד על קצב התקדמות המוכרים הנוכחי ומעליו את קו התעלה המסומן באות b כמדד לקצב נסיקת המוכרים והוא ישמש כקו אינדיקציה לעוצמת/חולשה הניסיון של השוק לעלות להילוך לשיאים חדשים או לחילופין דרכו נוכל לראות את החולשה המצטברת ושינוי המשמרת המתהווה.

בכל מקרה לדעתי אנו עדין מצויים באזור קניות היתר ורק תיקון במחיר או בזמן ע”י תנועה צדית יאפשר לשוק לקחת נשימה ולבנות סיבה לעליה נוספת.

אם זאת צריך לראות בבר היומי האחרון כבר שורי בגלל מיקומו בכניסת הקונים הרבה שהייתה אתמול וככל שהוא יקבל אישור ודחף מעלה כך העלייה היומית תלך ותגבר.

סיום המסחר אתמול הסתיים בחוסר אחידות בין המדדים השונים הנסדק גילה “חוזקה” סנופי גילה “חולשה” את הירידות השבוע הובילו המניות הקטנות שהן סוג של מדד ראשון/אחרון להתחלה או לסיומת של תהליכים (האחרונים לעלות והראשונים לרדת), היום אין חדשות רבות ו/או פרסומים רבים (בראשם WFC) ולא נזכיר מי אוחז במניה ולמה 🙂 .

אוכל לסכם כי האינפורמציה החשובה השבוע הוא שער הסגירה הסופי כעוד חלק בתצרף של התמונה המתהווה לקבלת החלטה לגבי המשך בניית התיק.

אתמול ביקשו ממני לשפוט בנוגע למחלוקת בין שני צדדים ומי מהצדדים צודק, חשבתי רבות ומזל שהשף היה לידי כשהוא מחליט לקחת את עמדת השיפוט ולענות להם ברמיזהבכדי להבין מי צודק במחלוקת. כך הוא ענה להם “אם אתה מדבר אל אלוהים, אתה דתי; אם הוא מדבר אליך – אתה פסיכופט” (דוריס אגן) הוסיף ואמר עכשיו הביטו מי עושה מה.

נמשיך לפלל לטוב – שבת שלום ומזהירה לכולם – זהר ליבוביץ


The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross