סוף יום 11.01.16 – כולם מדברים מפוזיציה, מהי העסקה הבאה שאפתח ומתי?

סוחר תמיד סופר בכדי להבין את המאזן
סוחר תמיד סופר בכדי להבין את המאזן

כותרת שגורמות לי לזעזוע או חיוך הם תמיד כותרות הקשורות בכסף החכם או בהתנהלות של האיש המורכב כפי שקרא לו מורנו ווי-קוף cm , הכותרת של ״הבנק הפדרלי העביר בשנת 2015 לאוצר בארה״ב רווחי שיא בסך של 98 מילארד ד, בכך הפך להיות הבנק הפדרלי הרווחי בהיסטוריה״ רק לידיעה בשנת 2014 96.9 מיליארד עוד כתוב שהרווח נוצר כתוצאה מפוזיציה בגדול של 4.5 טריליון על ריבית על ניירות ערך (עכשיו הקטע שהצחיק אותי) בנסיון לתמוך בהתאוששות בכלכלת ארה״ב באמצעות ההרחבה הכמותית.

אם משהו לא מבין שזאת פוזיציה לכל דבר ואת משמעות הפוזיציה הוא לא יכול להיות סוחר, מעבר להבנה שזאת פוזיציה ההבנה הנכונה בזמן אמת את המשמעות של הפוזיציה היא החשובה שאחרת כפי שכתבתי אינך יכול להיכנס לעולם המסחר.

אין לי כוונה להיכנס לדיון עמוק בנושא, אבל הבנת המהות כי כל עוד כסף מתנהג בצורה מסויימת ולא משנה הסיבה אלה רק ההתנהגות נקבל תוצאה מסויימת כי שורשית וחשובה בדיוק כמו הפתיחה של דברי אתמול כי כל מה שיורד יכול להמשיך לרדת עוד לפני שיתחיל לעלות וזה שהשוק נמצא במכירות יתר ודאי אינו סיבה ללונגים טרם הזמן, יום המסחר ודאי המחיש זאת.

מהי העסקה הבאה שאפתח ומתי?

עונת הדוחות התחילה אתמול עם משמעות סמלית בעיקר המעקב לרוב הוא אחרי החברה הראשונה שמפרסת חברת אלוקה AA (החברה הגדולה בעולם לעיבוד ויצור אלומיניום), הדוחות יצאו כשהם עומדים בצפיות ומעבר (כולל רווח חד פעמי) והפעילות על המניה בשעות שאחרי המסחר הזיזו את המחיר צפונה, בכל מקרה, דחף שבועי Thrust במניה בשבוע הבא ואני עשוי להיות בזה הזדמנות כניסה על סימני איסוף במניה העולים מהתבוננות בגרף השבועי.

בהתייחס לשוק עצמו ודאי שהתנועה היומית הרציפה והמתוחה מעידה על מכירות יתר יחד עם קרבה לקו התמיכה השנתי עשוי לגרום לקונים להתחיל לפעול באזור סימנים ראשונים של כניסת כח נגדי נראתה אתמול וייתכן שיהיה לו המשך היום, כך שודאי לא נכון למכור כעת את השוק, אנחנו מוכרים התנגדות ולא מוכרים התנגדות כל פעולה במקום הזה תהיה בדבר למכור תמיכה.

משהו שאל אותי למה הדגש שלי הוא כל הזמן על לדעת לשאול את השאלות הנכונות, הסברתי לו שהיות ואני לא בעצמי חכם אלה טיפש לרוב אז פעלתי בהמלצתו של אדמס שהסביר כיצד להפוך במהרה לחכם, מתוך הטהייה שלו למדתי לשאול “אם אין שאלות טיפשיות, אז איזה סוג של שאלות שואלים אנשים טיפשים? הם נהיים חכמים בדיוק בזמן לשאול שאלות?” וכך בשניה הרחקתי את הטיפשות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross