סוף יום 10.3.15 – לונג סקויז

השוק מחר יותר מחצי מהתנועה האחרונה שלו
השוק מחר יותר מחצי מהתנועה האחרונה שלו

יכלנו שוב לפתוח את הסקירה היומית בכותרת השבועית “כל עליה לצורך מכירה…” ולהזכיר כי דברנו על התחזקות הדולר, על החלשות היורו על ההרחבה הכמותית נוספת באירופה ועל… החשיבות של קריאה חוזרת או הבנת תהליכים חיצונים בעתיד חשובה מתוך כך שהיא עוזרת להבין את התנהגות המחיר ואת תוצאותיה.

שוב הכלים האסטרטגים הפשוטים מוכחים את יעילותם מה שאני רוצה לחדד זה היכן טקטית כבר יכולנו להתחיל לחפש שורטים לאחר זיהוי החולשה בתנועה היומית מה שקראנו לו “חוסר המשכיות” בשבועי.

יכול היה לנצל בתחילה הסוחר התוך יומי ובהמשך היומי ובהמשך השבועי, כפי שממוספר בגרף המצורף.

כל מי שעוד חכה למחיר שיעצור על קווים מתמטיים התאכזב (פיבו, קווי מגמה וכו), חשיבותם המשנית במכלול חשובה להבנה וכשהשוק מחליט לנוע למקום מסויים.

אני אישית ראיתי סימנים של תיקון אפשרי בדולר עוד בתנועה הקודמת, דבר שהיה כפי שניתן לראות שוב נסיון לתפוס את הקצה( נסיון כושל), אך כעת ודאי האינדקס דולר נמצא במצב של קניות יתר וקרוב להתנגדות ושאלה לא פשוטה איך מתנהלים מפה לאור ההשפעה של התפרקות היורו מצד אחד למקומו של המטבע מצד שני.

בכל מקרה מחכה לראות שהסימנים המצטברים ימשכו להצטבר בכדי למכור את ההתנגדות הבאה.

נתקלתי בציטוט של שמעון תשובה מלפני יותר מעשור במכתבים למערכת לעיתון מעריב כך הוא כתב “רק אלה  שלמדו לחשוב המציאו את המחשב. לעומתם, אלה שילמדו בעזרת מחשב ספק אם ידעו לחשוב”

אומנות ומיומנות המסחר בשוק ההון – תכליתה ללמוד לחשוב ולהתנהג, תוך כדי שמירה על מעגל הקסמים של לימוד, תרגול ועשייה.

יום מזהיר לכם

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross