סוף יום 10.09.2014 – השוק כמעט פורץ אך בוחר לחזור לאזור הנוחות

האם התחלנו בשלב הפיזור
האם התחלנו בשלב הפיזור

גם בסקירה השבועית וגם לאורך הימי השבוע תזכרנו את הנושא של חזרה  לבחינת אזור הדשדוש או כישלונות הפריצה המשותף לשניהם הוא היפוך מעלה כך שהגדרת ההזדמנות אתמול ודאי למסחר התוך יומי הייתה בעיקר לונגים.

כמובן שמניות סלקטיביות טובות ושנבחרו בזמן ימשכו לעבוד ובשני הכיוונים, מכאן חשיבות יכולת הסינון והבחירה בכל רגע נתוןובמיוחד בזמנים של שלבי דשדוש וקושי בזיהוי הכיווני.

קו הציר השבועי כפי שמסומן בגרף המצורף עדין רלוונטי ורק סגירה שבועית מתחתיו תמוסס אותו שאחרת זוהי חדריה קטנה המעידה על הכיוון ההופכי ומעלה.

סיכומם  של דברים אנו כעת ממתינים לראות האם השוק עשה היפוך מעלה על מנת להמשיך במגמה כפי שהיא מצטיירת ביחידות הזמן הגדולות החל מהשבועי או יעשה  Re-Test לאזור הדשדוש בכדי לבצע Rev מטה – בהתאם להתרחשות והתפתחות נוכל לפתוח עמדות חדשות או למקסם את הקיימות.

השוק הוא מדהים ביופיו במה שהוא מכיל, מי שמגלה אותו, כבר לא יכול בלעדיו מפאת עוצמתו הבלתי מוגבלת, כל שנותר לנו הוא להגדיל את יכולת התודעה והכלה שלנו בכדי להתמזג עמו וליהנות ממנו. מהעצמה שיש בו יהיו שירתעו ויברחו, יש כאלה שמוותרים בקשיים או בכישלונות הראשונים, הקושי הנסיבות תמיד מוסברים ומתורצים, כמי שצלח את הדרך אוכל לומר לכם שני דברים ראשית מזכיר לעצמי כל הזמן עד כמה שאני יכול את אפסותי מול השוק ומתוך המקום הזה אוכל לומר למרות הקושי התלאות והאכזבות שהיעד הוא מקום מדהים שווה להגיע אליו ושווה להילחם על מקומנו בעולם הזה.

מזכיר לסוחרי החוזים להחליף ולגלגל את החוזים… כל מי שלא הבין את הפסקה ודאי יחל להבין אותה בשבוע הבא שייחשף לעוד עולם מופלא של אומנות ומיומנות המסחר בחוזים עתידיים

כמו שאתם קוראים ויודעים העניין של ZoharTrade הוא אומנות ומיומנות, לא תמיד אנשים מבינים אותנו, לא תמיד אנשים מסכימים עמנוב תפיסות העולם שלנו, מזמן הבנתי שכל ששעלינו לעשות זה לנצח את עצמנו. נגלה לפני עולם יפה אני ודאי חולק אותו ואם אני טועה בדרך אני גם חולק ומספר, חיי עשייה מרתקים ביותר, יש בהם עליות יש בהם מורדות, מסעות מופלאים הם כנראה לא נחלת הכלל, אם כי זמנים ומפולאים לכל מי שיבחר בהם.

אם להמשיך ברוח האומנות מבטא זאת חברי לשיעור מלאכה ביסודי סלינג’ר “העניין היחיד של האמן הוא ליצור איזה סוג של שלמות במונחים שלו ולא שלף אף אחד אחר.”

לפעמים אנשים חושבים שאומנות היא צורך קיים, אחד הדברים היפים באומנות שהוא מגלה לנו דברים חדשים שלא ידענו על קיומם או על הצורך בהם ואז אינך יכול בלעדיהם.

מאז שלואיס אמר לי את דברו הבנתי כמו שהוא צודק וכמה חיי יצירה הם חשובים “אמנות איננה מילוי צורך קיים, אלה יצירה של צורך חדש. העולם לא נזקק לסימפוניה החמישית של בטהובן עד שהוא יצר אותה. כעת לא נוכל לחיות בלעדיה”.

בלילה לאחר המסחר אתמול הרהרתי לעצמי כרגיל וחשבתי השעה היא כבר אחרי 23:00, תום המסחר, חשבתי לעצמי עד שלא הכרתי את שוק ההון הוא לא היה חסר לי, כיום קשה לי לדמיין עולם ללא האומנות והחיות המופלאה המוכלת בו.

בוא נראה לאן פני השוק ונפעל בהתאם – יום מזהיר


The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross