סוף יום 10.04.2014 – תחתונים להחלפה

תמונת מצב סוף יום 10.04.2014הכלל הבסיסי של קניית תמיכה ומכירת התנגדות משרת אותנו רוב הזמן שאנחנו בדשדוש רחב, גם השבוע זה שירת ונדנדת הרגשות ממשיכה לבלוט בכתובים השונים בין הרצון של אנשים לחזק לונגים לבין כאלה שנכנסים לעמדת השוק מתרסק.

אחת מיכולתיו של סוחר הוא לשלם על עמדות הפסד קטן או רווח קטן בשביל להיות שם כשיצא המהלך הגדול, מי שרוצה להבין את כוונתי יותר לעומק שיראה את הסרט “יום רביעי הגדול” או לפחות יבין את הרעיון מאחורי הסרט.

בגרף שאני מצרף אני מצביע על אזור שמספרתי אותו בספרה אחת, יש שם מצב דומה בבחינת תצורת הדשדוש לדשדוש הנוכחי. ושימו לב לתוצאה הסופית… לא שאני אומר שזאת התוצאה שתהיה גם הפעם אם כי כאפשרות ודאי קיימת, אלה מציע לכל מי שטוטאלי במסקנות להיות קצת יותר זהיר וצנוע.

הקונים אם יגיעו יחזרו פנימה או באזור תמיכה או בכך שפריצת האזור תיגמר בפריצת שווא כמו בשבוע שעבר ואז הלו הם אירועים שהייתי שוקל עמדות קנייה, במצב של המשך ירידות אצטרף רק במצב של בחינת אזור הדשדוש שנפרץ מלמטה!.

כך שפרשתי בפניכם את תכניות העבודה בהתאם לתרחישים או המקומות שבהם עשויים קונים או מוכרים להצטרף.

סוחר שיפוטי הפועל בהתאם ל-Price Action ו-Market Profile ודאי מחייך שהוא רואה את התמונה המתהווה לו מול העיניים ואת בהירותה. אני חוזר ממליץ מי שהשוק בועט בו למעלה ואח”כ למטה וחזור חלילה מסתכל על התמונה מקרוב מדי ונכון לזוז צעד או מימד זמן אחורה בכדי להבין היכן הוא נמצא ומה מתפתח.

ובכל מקרה השוק לא יעשה חיים קלים אפילו מטה וחשוב מאוד לדעת היכן לתזמן הצטרפות את היכולת הזאת אתה מקבל רק בהבנה שלך את מסלול ההתפתחות של המחירים.

אני רוצה להסביר לכם משהו לגבי סוחרים, אצל סוחרים זה לא חשוב אם הם מאמינים שמשהו יקרה או לא יקרה, הם תמיד יודעים כיצד להתנהג כשזה קורה והם תמיד יודעים כיצד לא להתנהג כשזה לא קורה.

אחד מהחברים שלי לעולם הקולנוע והבימוי הוא וודי אלן שיחד בימנו מאות סרטים (הוא מאות אני את היתר), וודיי מסתבר היה גם סוחר דגול באחת מהשעורים שהבאתי אותו לנתח את השוק בתשובה לשאלת אחת הבוגרות בהתייחס תסריט שהעלתה, ענה את התשובה הבאה “אני לא מאמין בעולם הבא. אבל ליתר בטחון אני לוקח עימי תחתונים להחלפה”

זה לא חשוב אם אתם מאמנים שיקרא כך או אחרת בשוק, זאת לא השאלה!, השאלה היחידה אם נערכתם למצב שהוא בכל זאת יקרה…

ממשיכים במסע מעבדות לחירות חג שמח מאושר לכולן ולכולם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross