סוף יום 09.10.15 – אני לא מבין?

פרץ או לא פרץ?
פרץ או לא פרץ?

אני לא מבין, נתחיל שאינני כותב מתוך משקפים של כלכלן או אנאליסט, אלה מתוך ההגיון שלי שלא נכון להפעילו ובכל זאת, על הקירות שלי אני מרשה לעצמי לקשקש ולומר לכם כל שעולה בראשי, תראו איך כל חדשה כלכלית רעה משפיעה על השוק האמרקאי אתמול חולשה באירופה לפני כן חולשה בסין, הדרך שלהם להתמודדות היא בגדול החלשת המטבעות שלהם, איך אמריקה רוצה מצד שני לחזק את הדולר ולעלות ריבית, קשה להבין.

אולי המינון הוא הפתרון, העלה מינורית היא סוג של הצהרה יותר מאשר השפעה ממשית, הצהרה של חלפו להם השנים… יצאנו מ… וכדומה שאחרת אינני מבין כפי שפתחתי, מגזר הטכנולוגיה נמצא בתקרה כפולה, הפיננסים כמעט במגמה יורדת, מגזר התעשיה כבר נכנס אליה וכל זה עולה מהמפות החודשיות.

מה עוד אינני מבין, אינני מבין האם הפריצה של הנמוך השבועי היא איתות מספיק חזק לאור הגדול ומיקום הסגירה, במקום של המון לא מבין אני בעיקר מחפש מניות בעלות חוזק פנימי חזק משלהם, או ממתין.

בחודשים האחרונים בעיקר המתנתי, אני לא  זוכר שנה שפעלתי כה מעט ברמת הסוינג וייתכן כי זה בגלל אילוצים אחרים – אבל אני כבר מתחיל לעשות שיעורים בית לבאות – אנו לקראת סוף שנה ותחילת שנה חדשה, אירועים חשובים בעולם המסחר.

את האתר של stocksail אנחנו הולכים ומשכללים, כנראה שאעשה וובינר בהמשך עם חידושים ותוספת שהוספנו והיד עוד נטויה בכדי שיהיו לכם כלים שיאפשרו לכם למצוא את המניה הבאה ביתר קלות, אתמול סחרתי לרגע עסקה קטנה 500 מניות סגרתי במרקט ברווח של כ-5 סנט גם כי ראיתי כניסה לשלב שלוש וסיומת וגם כי נגמר לי הזמן והייתי חייב ללכת לאימון המנטלי השבועי שהיה אמור להתחיל כבר בכל רגע, המשכתי לאימון תוך כדי ששכחתי לבטל את הסטופ – בסוף יום המסחר הגעתי מצאתי עוד רווח של דולר, מרפי הפעם היה עמי, אך יש לשים לב בפעם אחרת זה יכול להיות הפוך הקפידו כשאתם סוגרים מערכת לעבור על חלון פקודות פתוחות.

החולשה לעת עתה בולטת בשוק, ראלי סנטה קלאוס שדברו עליו בנמנת, בדשדוש כמו בדשדוש מי שמתחיל למכור התנגדויות יותר בגלל המקום ופחות בגלל הסיבה קוטף את הפירות, הקושי במקומות האלה כפי שאתם רואים זה בעיקר איכות הסימנים, ככל שהוא יתעכב וינסה שוב לעלות ולהיכשל כך המכירה באה תהיה יותר איכותית, כרגע קו החלטות שלי הוא הקו המסומן על הגרף המצורף.

בכל מקרה מעדכן אותכם שבסוף חודש מתקיים כנס שלי, ביום רבעי 23.12.15 – אתם מוזמנים לבוא ואף להביא את המכרים שלכם מצרף טופס הרשמה בכדי שתוכלו להרשם או להעביר ולהפיץ הלאה יום ראשון שאחריו 27.12.15 אנחנו מתחילים את ההכשרה ומי שרוצה להצטרף לנבחרת שלי בשנה הבאה מוזמן לעשות זאת.

טופס רישום לכנס https://www.zohartrade.co.il/conf11/

הלילה אני יוצא למסע קטן ולבטח הוא ישנה אותי ולו במעט זה מזכיר לי שמישהו אמר פעם “אין מסע שלא משנה אותך מעט” (נדמה לי מיטשל) ובכל מקרה אני מזמין אותך לצרף אלינו למסע, למסע שמשנה הרבה ולא מעט את איכות החיים, לבחור לחיות את החיים בכל עוצמתם, מה עם השוק? אה אז ככה… שבירה של הנמוך של אתמול יהיה פתח לעוד שורטים חדשים, חזרה לאזור האמצע ש הבר השבועי והמאבק נמשך.

חג חנוכה שמח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross