סוף יום 09.09.2014 – חולק עמכם הרהור

הטווח נפרץ לו מטה
הטווח נפרץ לו מטה

יום השני של המסחר בטווח נפתח במרכז הטווח לרוב זהו ממקום שכשאר הפריצות מגיעות משם, הוא מבצע פריצת דמה או פריצה עם בחינת האזור הקודם ורק אח”כ ממשיך לדרכו, המשותף לשני התסריטים שהזכרתי הוא פריצה ובחינה – בעולם המסחר ודאי ניתן לנצל זאת לבטח במסחר תוך יומי.

הנדנדה ממשיכה להיטלטל כרגע היא חזרה לצד הדובי, התבוננות בדיעבד על הדברים מעלה בי שאלות לגבי צורת החשיבה והתנהלות בחודשים האחרונים, לא מעצם העשייה עצמה. כמו החשיבה והרהור בשאלה “מה משפיע עלי?” שקרה בשוק שהשפעתו שלילית על קבלת החלטות וראיית הדברים

וכיצד נכון למרות הדברים כן להתנהל – אולי אינני מחדד טוב את הדברים בכתב, אבל אנסה להסבירם פנים אל פנים למי שרואה אותי.

צומת לא פשוטה מי שנכנס סלקטיבית למניות טובות בכל כיוון אז הנטייה הכיוונית כרגע רק מעצימה את הדברים וזאת לא השאלה, השאלה החשובה האם נכון לפתוח כעת עמדות ואיזה? הנטייה שלי חזרה להיות עם הפנים דרומה, אם כי אפשרות של בחינת הטווח וירידה לאחר מכן תקל עלי או תוסיף עוד סעיף באוסף סעיפי הנימוק הכיווניים.

בכל מקרה סיכום מצב: יומי בתנועה יורדת פרץ טווח (סוג של תבנית היפוך) השבועי כרגע בירידה, החודשי ב-KR  מכאן שזה לא עשוי לחפש עמדות מכר. זמן הכתיבה החוזים עתיד נשענים על חלקו התחתון של היום דבר המאפשר תנועת המשך פוטנציאלית אבל נחכה לפתיחה כמובן.

אחד הקסמים הגדולים שאני כל הזמן חוזר עליו זה כמה אפשר למצוא בשוק את החיים וכמה חיים יש בתוך השוק, אני מקיים עמו יחסי זוגיות ואהבה, לפעמים מצוטט לו שירים (ולא הם לא! מכוונים לאף אחת מלבד השוק עצמו), אני מתמיד כי אין כמו לחיות חיי אהבה… וכך אני מקריא לשוק מדי פעם את שירה של מאיה א (i still  raise), שירה של מי שחיי ו/או ליווה אותי בחיי ודאי מבין אותה לעומק, היא משדרת כאב, אך להפך יש מלא עוצמה של צמחיה

גם אם תירה בי במילותייך,
תחתוך אותי במבטך,
תהרוג אותי בשנאתך,
עדין, כמו אוויר, אמשיך לנסוק

כי תזכרו בלי נחישות התמדה ואהבה – לא ניתן לצלוח את הדרך


The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross