סוף יום 09.06.2014 – “אין סיבה…”

חמצן דליל בפסגה
חמצן דליל בפסגה

ניתן לפתוח את הסקירה מתוך דברים שקראתי הבוקר שאמר מייקל אינגרם מחברת BGC לבלומברג “אין למעשה שום סיבה חיובית לקנות מניות, פשוט אין סיבה שלילית למכור אותם” הפתיח הזה זה ממצע את סה”כ הדברים שאמרנו בשבועות האחרונים, זאת הזדמנות להסביר שבשוק ההון לא חשוב מה היה חיובי או שלילי ע”מ שמחיר ינוע צפונה או דרומה חייב להיכנס מידע חדש על הקיים לצורך כך.

השאלה שעולה מה יקרה בשוק כאשר כל הממתנים לסיבה בהינתן הסיבה יתחילו לפעול וכי אכן רוב העבודה בשוק ההון היא לא לעשות ואכן זאת עת שבחרתי כפי שראיתם למקסם את הקיים ולא להוסיף על הקיים. סוחרים מתחילים יש להם תחושה שהם חייבים לעשות כל הזמן שאחרת כאילו לא מילאו את יעודם בעבודתם (טעות יסודית), העבודה בשוק ההון היא לא לעשות רוב הזמן.

בכל מקרה את דלילות החמצן ניתן לראות בברור באזורי קניות היתר, נמתין להמשך להתהוות חדשה בשוק ואז נוכל לשקול עמדות חדשות.

השורטים ממשיכים להיות חנוקים, במיוחד אלו שפתחו ברבעון האחרון באגרסיביות ולא הודו בזמן כי השוק ממשיך צפונה והם אלו המחזיקים כעת את המחיר במקומו השורט סקויז שהזכרנו.

ציטוט לא ידוע אבל די ממצא את הפעילות של רובנו בחיים “רוב הבעיות בחיים נובעות משתי סיבות: אנחנו פועלים בלי לחשוב או שאנחנו חושבים בלי לפעול”, לכן הדגש אצלנו הוא על חשיבה והתנהגות, אתמול פגשתי כמה שלא יודעים ובערב פגשתי כאלה שהולכים ולומדים, אתם מוזמנים גם.

יום מזהיר לכם – זהר ליבוביץ

The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross