סוף יום 08.12.2014 – המודל יצא לדרך…

קבלנו דחף מטה המודל יצא לדרך
קבלנו דחף מטה המודל יצא לדרך

אתמול קבלנו את הדחף מטה לו חכינו כאות לפתיחת עמדת מכר באנלוגיה על השוק פתחנו שורט עם סטופ על הגבוה של כל הזמנים, נראה כיצד מתפתחת המגמה מכאן.

אני יודע שהרבה , “צעקו” שום דבר לא השתנה ומכאן שכל ירידה היא לצורך עליה וייתכן שהצדק אף עמם, השאלה שעמדה בפני האם ניתן להתעלם מסימן של סיום תהליך בממד הזמן בו אנו פועלים או לא?! – התשובה החד משמעית הייתה לא, היינו מוכנים לשלם את מחיר הטעות ואתמול באנו על שכרנו.

מדד רוחב נוסף שנכנס ל-swing low הוא מדד הדאו תחבורה, כך שגם אם טרם החל הדבר במדד הדאו עצמו יש בין הדאו תעשיה ובין מדד התחבורה סטייה שהרבה פעמים הייתה סימן לשינו המגמה בשוק כולו.

השוק בטרם מתחיל בתנועה בכיוון מסוים מבצע איסוף/פיזור, התבוננות על המפה היומית לאורך החודש האחרון מראה סימנים שכאלה, הוסיפו על כך את חודש דצמבר שבו אנשים רוצים לשמור על הישגים השנתיים שלהם, כך שהעצבנות והרגישות לסגור עמדות ולשמר תוצאה עולה בעת הזו. בוגרי ודי יכולים לנצל את System  סוף שנה בעניין או את System תחילת שנה.

מדד החומרים אף הוא החל ב-Swing low האנרגיה המשיך דרומה טרם נראו סימני סיומת (מלבד הקרבה לתמיכה), כך גם מגזר התעשייה, כך גם מגזר הטכנולוגיה, במגזרי הקמעונאות גם כן קבלנו פער מיצוי ועייפות ושלושת המגזרים היחידים שאתם שוריים הם הפיננסים, תשתיות ובריאות, אבל המאזן ודאי משתנה כפי שאתם רואים בין כמות העולות לכמות היורדות.

כך שבסיכום כולל מי שמסתכל ולא רואה שינוי במאזן או שבוחר להתעלם או שמביט על הדברים במשקפים פונדמנטליות שלרוב מאחרות בתגובה והצלחה של העליות הקודמות זורמות בדמו עדין יתעלם מן השנוי. אבל הכסף מוכר היום את הסיבה נבין בהמשך…

נקודת הבנת הטעות שלנו היא גבוה חדש של כל הזמנים או בהמשך חידושה של המגמה העולה, רשימה בסיסית של מניות סקרתי בסקירה השבועית, תוכל לחפש ולהרחיבה.

הרבה סוחרים לא מבינים כי חלק מתפקיד השוק הוא לצרוב לנו משהו בתודעה ואז לנהוג בצורה אחרת, השתדלו לא להיות נחרצים באמירה או בעמדה, יש סיכוי תמיד שמשהו הסתיים, שלא ראינו משהו, שיגיע משהו אקראי, נחרצות טוטאלית משולה לשאיפה להיות מושלם במקום להיות מצויין, ישנם שאולי משהו מצליח להם לתקופה למרות הדברים שהזכרתי אבל הם לא מבינים את זמניות הדבר או סכנת ההצלחה באם בוחרים להתעלם מהסימנים עליהם דברנו בשבועיים האחרונים.

ביל גייטס אמר “ההצלחה היא מורה גרוע. היא מפתה אנשים חכמים לחשוב שהם לא יכולים להפסיד”,

יש לנו סימן מהשוק שמשהו התחיל יש לנו את נקודת ההבנה היכן טעינו, למדנו לשלוט במחיר הטעות נפעל בהתאם.

יום מזהיר ומוצלח

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross