סוף יום 08.07.15 – שורטים או כלום!

spx090715

אני אישית במסגרת זה שרגיל לחשוב בדברים שהם ברורים מדי לכלל מצרף למחשבה תמיד, אבל תמיד את השאלה “ייתכן כי יש כאן מניפולציה ומהי?” (אני)

חברות ההרמוניה בזמנים עליה דברתי התהוותה לה בזמן קצר אפילו ממשארתי, הרבעוני נמצא מתחת לסגירה והנמוך הקודם. מצב המגדיר לנו הגדרת הזדמנות שורט או כלום בוודאי לאור שאר ממדי הזמן והתמונה הכוללת.

ודאי מעבר לאירוע בסיסי וחשוב שהזכרתי פה ומבנה המחירים שנוצר במפה היומי, ישנן ממוצעים נעים חשובים ועוד קוים למיניהם שרבים מסתכלים עליהם קווי פעולה שנשברו וישפיעו על התנהלותם – זכרו תמיד יש קבוצות סוחרים שפעולות בהתרחש אירוע מסוים – הבחינה היא פשוטה בזמן האירוע אנחנו מנטרים אותם.

כל העבודה בעולם המסחר היא בהכנות, בזמן המסחר העבודה היא “לא לעשות” (אני)

מי שהתכונן היטב והכין רשימות עבודה ועקב אחרי מגזרים בעלי חוזק וחולשה יחסית היה לו קל לזמן וליהנות כרגע מהמתרחש ואף יתרה מזאת במובן שהגיע כבר אתמול ליעד רווח ראשון, כך שכל המצב חסר סיכון בעבורו.

היכולת לחיות טוב עובדת מהסרת הרע בחיינו והוספת הטוב

הכי חשוב זה לשמור על חדוות הדרך, היכולת לסיים את החיים נורמלי ומחייך , זאת אפשרות שקיימת אך ורק מתוך חדוות הדרך או איך אמרה לי חברתי מרי לי קוק (לא הרבנית) “יצירתיות פירושה להמציא, לנסות, לגדול, לקחת סיכונים, לשבור חוקים, לעשות טעויות וליהנות”

ממשיכים להיות קוק(ו), כל עוד שמח – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross