סוף יום 07.12.15 – חנוכה – Time Manipulation

השוק מסרב להכריע
השוק מסרב להכריע

אני נזכר תוך כדי התבוננות בגרפים השונים באחד התלמידים שלי בירושלים, שהחליט לפתוח עמדה גדולה יחסית על הנפט ועוד בצורה לא ממונפת, הוא הסביר את הרציונל של אי מינוף בכך שהוא רוצה להחזיק בעמדה לאורך זמן, כאשר הוא חושב שהחוכמה נמצאת בתחילת דבריו אני כמובן הצערתי על כך שלא הבין את עניין הכל עוד, נרעש ונרגש מבקש ממני אין ספור פעמים בעוד בזמן הלימוד שהוראה לו כיצד לרוץ ולפתוח ולהפקיד את הפקדת חיוו. אני מנסה להסביר לו נואשות את הסוד הגדול שלנו בעניין של כל עוד ואני רואה לנהג עיני איך כיצד שמשהו רוצה לעשות משהו כלום לא יעזור.

בכל פעם שאני מתבונן בגרף של הנפט לאחרונה נזכר בו, מקווה שהוא הפנים את השעור, בשוק אנחנו תמיד אומרים אם הפסדת את הכסף לפחות על תפסיד את השעור, לי זה  מחדד שוב ושוב שאין דרך טובה יותר להפסיד את הכסף מהנסיונות לתפוס את הקצה, בהסתיים הכל עוד… מטה נוכל לפעול מעלה

השוק ללא כיוון ממשי שנוכל להצצטרף אליו כרגע ובכל מקרה לא נפתח לונגים כל עוד המחיר נמצא מתחת לשער הסקירה השבועי הקודם כתנאי ראשון לסימן שהשורים חוזרים לשטח, בכל אופן ברים פנימיים גם ביומי וגם בשבועי וגם בחודשי מחזקים ומסכמים את כל מה שאני מנסה לומר.

Time Manipulation ובכל מקרה השוק “מסרב” להכריע, אין ודאות כיוונית, כצצה לרגע בכיוון אחד נעלמת מתעוררת לצד שני ונעלמת, קונספט ה-cim של חודש אוגוסט מחזיק כבר מעל 3 חודשים, לתופעה שהזמן עובר ואין הכרעה אנחנו קוראים מניפולצית הזמן, והיא הקשה מכל סוגי המניפולציות, לרוב חיים אנשים הכי מהר נופלים במניפולציה הזו, או דרך זאת לתאר זאת החולשה החזקה שלנו היא במידת הסבלנות או הנחישות.

אחד הדרכים להתעלות מעל המניפולציה של הזמן היא דרך עליה בממד הזמן שבו היא מתרחשת או הצגות נתונים שלא כפוקנציה של זמן בוא נאמר למשל כמו P&F, אבל הרוב אינם מכירים, בסדנת וויקוף שאקיים לבוגרי בהמשך אסביר זאת ביתר פירוט.

נר שני, חג האור, סבלנות, יש דברים שחכתי להם שנים רבות לא עשיתי כלום בדרך רק העץ שצמח לידי הוא נקודת האחיזה בזמן היחידה שמזכירה לי שלא עשיתי כלום ומטיחה בי לפנים את כוחו של הרגע שכדי שאשתול עכשיו, עם זאת הנר השני מזכיר לי כי שתלתי זרעים נפלאים לא מזמן ואט אט הם מנביטים ופורחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross