סוף יום 07.10.15 – אנרגיה מחוץ לשוק ובתוך השוק תכריע את צורת הימים הבאים

We are in the mid of the range
We are in the mid of the range

היכולת בקלות של המחיר לנוע לחלק העליון של תווך הבלימה, נובע פיזיקלית ממנה שאנו קוראים לו “ידיים חלשות” או כסף טיפש המאופיין בעיקר בהצטרפות מאוחרת לתהליך, כסף טיפש הוא הראשון להילחץ ובכך גורם לתנועה הפוכה מפעולתו האחרונה תוך כדי שהוא סוגר את העמדה שלו.

במקרה שלנו המוכרים האגרסיביים בתנועה היורדת האחרונה נלחצו סגרו  את עמדות המכר שלהם, לא רק שהמוכרים האגרסיביים נעלמו גם הפסיביים שמעליהם נעלמו ובכך מחקו את כל התנועה היורדת האחרונה וחזרו למרכז התווך לתנועה רציפה של 7 ברים עולים.

ראלף וולדו אמרסון אמר “הדבר היחיד שיכול לגדול הוא הדבר שאנחנו מספקים לו אנרגיה” השוק במקום בלא אנרגיה  בעיקר בגלל היותנו במרכז ה-CIM ודאי בשלב מסוים תהיה התעוררת שממנה נלמד על המשך הסימנים המצטברים לאן פני השוק.

כעת הוא נכנס לשלב אגירת “הסיבה” (שם שניתן ע”י תלמידי איציק אבינטע תוך כדי שיחה) בשלב זה מתבזבזים הכוחות האגרסיביים השונים, הגמרות של אחד תכריז על המשך הכיוון והעוצמה הבאים.

מודה לכל הבוגרים שבאו לתמוך אתמול בכנס, היה כנס מדהים גדוש ומלא באנשים ובתכנים, אנחנו OB למחזור הקרוב שמתחיל ביום שני ושמחים שמשפחת ZT הולכת וגדלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross