סוף יום 07.07.20145 – המחיר מהוון את כל הידוע

היכולת להתכונן לדבר הבא
היכולת להתכונן לדבר הבא

כרגיל אנשים יבחרו באיזה משקפים להביט על השוק הכלכלנים והפונדמנטליים יאמרו כי הם מבינים שיש להתחיל להוון את שינוי הריבית הצפוי לעלות בשלב כלשהו בקצב התאוששות נתוני האבטלה הנוכחי, הטכנאים יאמרו רצף של עליות הימצאותנו אחרי אמצע התנועה במקום של קניות יתר מקרב אותנו לפחות לתיקון.

כשהתודעה האסטרטגית של הרבה גישות זהה יש לקחת זאת בחשבון, כי תודעה אסטרטגית מביאה להתנהגות של האוחזים בה. האם אחרי היום של אתמול ניתן לומר כי השוק שינה פזה והגדרות ההזדמנות שונו, התשובה היא שלילית מוקדם עדין.

אך בחירה סלקטיבית של 5 מניות בסקירה השבועית לשורט היה מעשה נבון מבחינתי (MLM BAH BA DAL HFC )  לאור כי 3 מהם נכנסות לעבודה MLM DAL HFC  כאשר אחת מהן אף הגיע ליעד רווח ראשון והיא כמעט חסרת סיכון, לשמחתי אף הצלחנו למקסם תוצאה במסחר התוך יומי בא והיתר ברווח.

ישנם כאלה שיראו בירידה רק הזדמנות לקנייה נוספת, אני אראה בכך עוד הזדמנות לא מעצם ההיפוך מעלה חזרה ולא מעצם כי קו מגמה שבועי או חודשי טרם נשבר (הקו בעל החשיבות הנמוכה ביותר בעיני), אני אמדוד זאת באיכות התצורה ובמקום שהדבר יקרה ואז אחליט עם לפתוח עמדות קניה חדשות או לא כמובן בהצטבר סימני חולשה אמשיך לחפש עמדות מכר.

חברי ראסל (לא ראסל שאתם חושבים שאני מכוון אליו אלה ברטראנד ראסל) אמר “מלחמה לא קובעת מי צודק, רק מי נשאר” שאלו אותי למה בחרתי בשף חברי הטוב ביותר, אז “צ’וטטתי”  את דברי המ”פ שלי נפוליאון בונפרטה שאמר “צבא צועד על קיבתו”

המורה שלי לאסטרטגיה עין טסו דאג להעביר לי מספר מתחילת הדרך וכך אני נוהג כלפי תלמידי הוא אמר לי “ראה חיילך כבנים וילכו אחריך עד העמוקה שבבקעות, ראה אותם כבנים ויעמדו לימינך עד מוות.”

לא הכול אני מבין יותר לא מבין מאשר מבין – נמשיך לחתוך את הרע ולמקסם את הטוב, יום מזהיר.


The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross