סוף יום 07.04.2014

תמנות מצב מדד שוק
תמנות מצב מדד שוק

סגירה קרוב לנמוך של בר היא המקום שמייצר את הודאות הכיוונית היחסית הגבוה ביותר בהתייחס לפחות ליחידת הזמן הבאה, כך בסוף שבוע היה לנו יחסית  ודאות כיוונית במפה היומית ובסקירה השבועית אף פרשתי בפניכם “מפת דרכים” או את תכנית העבודה שלי ומתי אצטרף (עקרון הפעם השנייה ממשיך להתקיים).

במסגרת החוקים שאנו הולכים מכתבים לעצמנו בעולם המסחר אז חוק מספר 2 הוא “בשוק לא חשוב להיות ראשון חשוב להיות צודק” יש פה סתירה לוגית אבל הסוחרים ודאי ודאי יודעים למה הכוונה ולמה נכון לחכות (האויבים המנטלים של החוק הם אלה שיהיו בכל זאת הראשונים שיצעקו לצודקים “אמרתי לך”).

הזהב ואינדקס דולר לא תומכים בהמשך פניאקה כרגע ואנשים פונים ושואלים בכל זאת על המשך הירידות וזה הביא אותי להסביר שוב, כי אפקטים בשוק ההון משולים לדיסקית על מגרש קרח ברגע שהמחיר נחבט לכיוון מסויים הוא ממשיך לנוע בהתאם לכיוון הכבדה או עצמה של תנועה המחיר תלויה בעוצמת החבטה הבאה ו/או עד למפגש עם קירות (ואז זה תלוי בכיוונה ועוצמתה בכדי לעצור או להוסיף נוע בכיוון).

בכל מקרה המחיר הולך ונע לכיוון מחיר ההוגנות הרבעוני הקודם (Q-POC) היפוך עליו (1840), יכולה להגדיר סיבה לפתיחת עמדות לונג קצרות מועד וגם אז מבחינת ניהול סיכונים נעשה זאת על חצי R בגלל שזה נגד תודעות הזמן השבועית ונוכל להגדיל ככל שתהיה התפתחות חיובית בכל ממדי הזמן.

המשך תנועה מטה וחציה כמו “חמאה רכה” את איזור התמיכה (1840) והגדרת ההזדמנות שלנו תהיה עמדת מכר על בחינה מחדש מלמטה של האזור (1840).

ביטוי ראשון לקרבה לאזור התמיכה אנו רואים הבוקר על-פי התוצאות המעורבות במזרח (עם נטייה חיובית ברוב המדינות), הכנות רשימות עבודה בהתאם בהחלט יכולות להועיל.

עוד הרצה לסבר לכם כי הבוקר השף היה עצוב במקצת שאלתי אותו “למה נפלו פניך?” סיפר לכי רב עם חמתו והיא אמרו לי כי לא תדבר עמו במשך שנה ועוד מעט פסח, אני בכדי לעודדו אמרתי לו “תשמע זה נשמע טוב מאוד, אז מה הבעיה?” מיד ענה לי בכעס “עוד כמה ימים מסתיימת השנה!”

יום מזהיר ממשכים לחסל את החמץ

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross