סוף יום 07.01.2014 – שאלו אותי השוק במצב דובי, עניתי כן אבל פנדה

לעיתים אין לי מה לחדש מלבד להמשיך ולהתבונן
לעיתים אין לי מה לחדש מלבד להמשיך ולהתבונן

אין הרבה בשורה ביום פנימי ואין הרבה לחדש כשמחברים זאת לתמונה הכוללת, הסוחר המתחיל סובל מחוסר סבלנות מתמיד קליפה אשר מתקלפת ככל שאדם אוסף ניסיון בחיים על מנת להבין וודאות ואיכות מהי ובהתאם לכך חשיבותה.

אנו נמשיך ונמתין ולמרות העצירה לרגע לא נפעל בטרם עת, נאסף סימנים מצטברים וסיבה מספיק טובה שתייצר תוצאה ביחס אליה, ללא סיבה לא תהיה תוצאה בשוק, כך שהתפיסה האסטרטגית מתוך המסתמן כי השוק הולך לתנועה צדית עם פריצות דמה לא משתנה.

אין לי הרבה לומר על המגזרים כולם מתנהגים בתצורה כמו השוק ואין לי מה לחדש על הנפט והזהב שלא נאמר, אני עדין נפעם בקצב התחזקות הדולר ללא עצירה… כל עוד

קריאת העיתונים הבוקר והמתחולל בעולם תוך כדי שאני שומע מוזיקה הבוקר מזכירה לי את דברי ג’מי הנדריקס “כשהכוח של האהבה יגבור על האהבה לכוח, העולם ידע שלום.” אני לא בעד לפגוע ברגשות של אף דת ומצד שני לא ניתן להצדיק רצח ומוות כפי שמתחולל בעולמנו הקטן ובעולמנו הגדול.

ואיך מסיימים במסר של שלום חכם סיני אמר  (אגב קוראים לחכם הזה דב פנדה) “חברים, גזענות היא טיפשית. אני שחור, לבן ואסייתי. אבל כולם אוהבים אותי. אז תפסיקו לשנוא ותתחילו לאהוב”.

שמעתי שהגיעו לארץ אחד או שניים – יש תקווה, יום מזהיר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross